Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، اکبرنگاهی در نشست هم اندیشی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان با روسای ادارات شهرستانهای تابعه گفت: نباید از حوزه جوانان و امور فرهنگی غفلت کنیم، چرا که در صورت عدم اجرای کامل برنامه ها و ماموریت های خود موجبات بی اعتمادی جوانان را فراهم می کنیم.

وی اظهار کرد: بی اعتمادی جوانان به مسئولان بزرگترین تهدید ممکن است و می بایست با تمرکز تمام توان خود در حوزه جوانان و بهره گیری از خود جوانان در حل مشکلات، این تهدید را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل بیان کرد: از روسای ادارات انتظار می رود در بکارگیری منابع در اجرای برنامه های ورزشی و برنامه های حوزه جوانان تبعیض قائل نشده و نگاه عادلانه ای داشته باشند. نگاهی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها خواست در برگزاری جلسات کمیته های تخصصی ،ستاد ساماندهی جوانان، کارگاههای آموزشی و مهارتهای زندگی و توانمند سازی سمن ها جدیت داشته باشند و بر اساس شاخص ها و استانداردهای اعلام شده اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مشکلات معاون ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان بوشهر با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی، رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان بوشهر در این جلسه با اشاره به برنامه های فرهنگی و تبیینی در این دهه، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن های زیر سایه خورشید در سراسر استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خودمان به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه های این دهه ارائه کردند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران