Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،علی دولتی مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی شب گذشته و صبح امروز تندبادی با سرعت 100کیلومتر در ساعت در دشت اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه سامانه وزش بادهای جنوبی باعث افزایش موقتی دما شده است، گفت: از اواخر وقت امروز(26دی‌ماه) و به دنبال کاهش سرعت وزش باد، سامانه بارشی و سرد وارد استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه  با تغییر جریانات جوی و شمالی شدن آن، از روز پنج‌شنبه کاهش محسوس دما و بارش باران را در بیشتر مناطق شاهد خواهیم بود ولی به تدریج از جنوب استان شاهد آغاز بارش برف و کاهش دمای هوا بین 10 تا 15 درجه خواهیم بود.

دولتی مهر بیان داشت: حجم بارندگی برای مناطق شمالی بین 5 تا 8 میلیمتر و برای مناطق مرکزی و جنوبی استان بین 8 تا 15 میلیمتر پیش‌بینی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل بارش باران بارش برف وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با تکرار حمایت واشنگتن از رژیم اسرائیل در عین حال با تاکید بر اینکه نمی خواهیم شاهد تشدید درگیری میان تهران – تل آویو باشیم، گفت: نمی خواهیم شاهد جنگ منطقه ای گسترده تر باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «متیو (مت) میلر» روز دوشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره هشدار ایالات متحده آمریکا به اسرائیل درباره تلافی پاسخ ایران به حمله تل آویو به کنسولگری تهران در دمشق سوریه اظهار کرد: درباره گفتگوهای خصوصی دیپلماتیک میان آمریکا و اسرائیل صحبت نخواهد کرد.

میلر در عین حال گفت: همانطور که در حمله شنبه شب نشان دادیم به وضوح اعلام کردیم که به دفاع از اسرائیل متعهد هستیم. البته ما برای همه روشن کرده‌ایم که «می خواهیم شاهد کاهش تنش باشیم، نمی‌خواهیم تشدید بیشتر درگیری را ببینیم. ما نمی‌خواهیم شاهد یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درعین حال مدعی شد: کاهش تنش هدف این دولت (بایدن) از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ بوده است و ما برای رسیدن به آن تلاش کرده‌ایم. اما فراتر از آن، نمی‌خواهم وارد گفتگوهای خصوصی دیپلماتیک شوم.

میلر همچنین گفت: ما اطلاعات اولیه در مورد پاسخ ایران نداشتیم و تخمین‌های ما بر اساس اطلاعات بود و نه ارتباط با ایران. ما به همه طرف‌های منطقه‌ای اطلاع دادیم که خواهان وقوع یک جنگ تمام عیار نیستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عملیات دفاع از اسرائیل در مقابل حمله جمهوری اسلامی را «موثر» خواند و گفت: این حمله می‌توانست تلفات جانی زیادی به همراه داشته باشد.

این مقام وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که امروز انتقاداتی وجود دارد که تحریم‌های موشکی سازمان ملل علیه ایران که اکتبر سال گذشته منقضی شد، به نوعی این حمله را ممکن کرد، پاسخ داد: این درست نیست.

میلر در عین حال مدعی شد: اگرچه تحریم‌های موشکی ایران از سوی سازمان ملل لغو شده است، اما تهران با برنامه موشکی بالستیک و پهپادی خود به بی ثبات ساختن منطقه ادامه می‌دهد.‌

او مدعی شد: ما به پاسخگو کردن ایران به خاطر این اقدامات ادامه خواهیم داد. سایر تحریم‌ها علیه برنامه موشکی ایران ادامه دارند. ما به دنبال تمدید ادامه اجرا و در صورت لزوم افزایش این تحریم‌ها هستیم و در مجموع بیش از ۵۰۰ تحریم در رابطه با ایران در این دولت اعمال کرده‌ایم و ما همچنان به دنبال پاسخگویی آنها هستیم.

کد خبر 745005

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • چرا به شاهد ۱۳۶، «کلاشنیکف دنیای پهپادها» می‌گویند؟
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • پیش بینی هوای استان اردبیل طی روز‌های آینده
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد
  • نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم
  • بیشینه سرعت باد به بیش از ۵۰ کیلومتر در کیش، ۲۸ فروردین
  • کدام موشک‌ها و پهپاد‌ها «وعده صادق» را رقم زدند؟