Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@14:41:00 GMT

برگزاری ۹ محفل انس با قرآن در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۱۱۱

برگزاری ۹ محفل انس با قرآن در کردستان

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در سطح کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی دهه فجر افزود: 9 محفل انس با قرآن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان بیان کرد: سه کارگاه آموزشی زبان فهم قرآن و دوره دوم کارگاه آموزشی حنجی کردن قرآن، تفسیر کوتاه قرآن در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری نشست با فعالان قرآنی در بخش هنری برای اولین بار در استان عنوان کرد: برگزاری این نشست در راستای معرفی هنرمندان قرآنی و بهره‌مندی بیشتر از فعالیت‌های هنری آنان و ... این نشست قرآنی برگزار خواهد شد.
گلباغی از برگزاری غرفه قران بخوان و جایزه بگیر در روز 22 بهمن ماه در حاشیه راهپیمایی مردمی خبر داد و گفت: اجرای همگانی سرودهای انقلابی در 12 بهمن ماه با حضور کانون‌های فرهنگی – هنری استان یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است.
وی بیان کرد: سهمیه استان از این طرح یک هزار نفر است که به صورت گروهی در مرکز استان و شهرستان های تابعه همزمان با گلبانگ انقلاب به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
مسئول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: این طرح ویژه گروههای سرود برادران و در رده سنی نوجوانان و جوانان ٧ تا ٤٠ سال برگزار می شود و تمامی گروه‌ها در شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم
  • محفل شعر ترکی رضوی در تبریز برگزار می‌شود
  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • محفل قرآنی سدره
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان