Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:28:41 GMT

دورهمی های خیابانی، قطعه گمشده شهر

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۱۹۰

دورهمی های خیابانی، قطعه گمشده شهر

در این شماره از نشریه پیام شهر همچنین گزارشی با تیتر بمب های ساعتی به چاپ رسیده است که در آن به لزوم استاندارد سازی کامل سیستم گرمایشی مدارس و انجام این کار در استان تا هفت سال آینده خبر داده است.
کوچ سنتی ها از قزوین، عنوان مطلب دیگری از پیام شهر است که استقبال شهروندان از کنسرت های موسیقی پاپ و برگزار نشدن موسیقی های سنتی در قزوین را ریشه یابی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام شهر در مطلب دیگری، ادعای مدیران در حمایت از ایجاد نیروگاه های انرژی پاک را با تیتر انرژی های پاک در مسیر تندباد نامهربانی راستی آزمایی کرده است.
در صفحه ورزش این نشریه نیز طی مطلبی با تیتر رویای صعود، از راه پر فراز و نشیب لیگ برتر برای تیم بسکتبال شهرداری در گفت و گو با کاپیتان این تیم گزارشی تهیه شده است.
هفته نامه پیام شهر نشریه رسمی شهرداری قزوین است که به مدیرمسئولی امیر رجبی و سردبیری منیژه زیرک منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انرژی انرژی پاک شهرداری لیگ برتر موسیقی پاپ جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم