Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد، همایش بصیرتی با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد، فرماندهی ناحیه، فرماندهان حوزه، رابطین و مدیران شعب نمایندگی، ولی فقیه حوزه‌های مقاومت در نمازخانه حضرت زهراء (س) ناحیه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و مدیحه سرایی برگزار گردید.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد حجت الاسلام گندمی در این همایش اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران امروز مورد هجوم ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفته است و دشمنان از همه ظرفیت‌ها برای کم‌رنگ کردن دستاورد‌های چهل ساله این انقلاب در بین مردم بهره‌گیری می‌کنند که وظیفه‌ی ما علاوه بر تبیین دستاورد‌ها، دفاع همه جانبه و تبعیت از ولایت فقیه می‌باشد که این مهم رمز موفقیت و پیروزی در مقابل همجمه‌های استکبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان همایش از چند رابطین نمایندگی، ولی فقیه و شعب برتر تجلیل شد. انتهای پیام/ د

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: تبعیت از ولایت میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن

خیبر مقابل خوشه طلایی برنده شد به صدر جدول چسبید

طرفداری | هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال با صدرنشینی مقتدرانه خیبر خرم‌آباد و پیروزی مدعیان این فصل به پایان رسید.

در این هفته، خیبر با یک پیروزی ارزشمند مقابل خوشه طلایی ساوه، 55 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

چادرملو اردکان که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است، با کسب یک پیروزی دراماتیک مقابل پارس جنوبی جم، به رتبه دوم جدول صعود کرد.

فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان نیز با کسب پیروزی در مقابل حریفان خود، به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند.

نتایج این هفته نشان می‌دهد که رقابت در لیگ دسته اول فوتبال بسیار داغ است و مدعیان در حال نزدیک شدن به صدر جدول هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • هفته 25 لیگ دسته اول؛ خیبر در صدر، مدعیان در حال نزدیک شدن
  • تمام مقوله‌های دینی برای هدفی به نام تبعیت است
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند