Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در جدیدترین تغییرات این دانشگاه، سرپرست دانشکده طب ایرانی، مشاور عالی در امور آموزشی و مشاور طرح‌های عمرانی را منصوب کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیل کوهپایه زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران در احکام جداگانه مشاور عالی سرپرست دانشگاه در امور آموزشی و رئیس گروه مشاوران، سرپرست دانشکده طب ایرانی و مشاور سرپرست دانشگاه در طرح‌های عمرانی را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این احکام سید کامران سلطانی عربشاهی به عنوان مشاور عالی سرپرست دانشگاه در امور آموزشی و رئیس گروه مشاوران، امیرحسین جمشیدی به عنوان سرپرست دانشکده طب ایرانی دانشگاه و پژمان پشمچی زاده به عنوان مشاور سرپرست دانشگاه در طرح‌های عمرانی منصوب شدند.

سرپرستی دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران پیش از این برعهده علی مظاهری‌نژاد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حکم انتصاب دانشکده طب ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد