Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل فردوسی پور به خبرنگار ورزشی دانا خبر داد که دیدار تیم ملی عربستان با قطر را روز پنجشنبه گزارش خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اخیرا مرکز افکار سنجی صداوسیما نظرسنجی محدودی با شرکت ۴۰۴ نفر در شهر تهران انجام داد که "خندوانه" در صدر برنامه‌های پربیننده تلویزیون قرار گرفت. براساس این نظرسنجی، مسابقه "برنده باش" با اجرای محمدرضا گلزار با ۴۹ درصد بیننده و برنامه‌های "حالاخورشید" با اجرای رضا رشیدپور با ۳۹ درصد، "نود" با اجرای عادل فردوسی‌پور با ۳۸ درصد از شبکه سه و به "خانه برمی‌گردیم" با ۳۱ درصد در رتبه‌های بعدی این نظر سنجی قرار دارند و به این ترتیب، فردوسی‌پور که در بدترین شرایط در رده دوم قرار می‌گرفت، این بار در جایگاه چهارم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نظرسنجی با نمونه کوچک

در این نظرسنجی که البته جامعه آماری بزرگی ندارد، 78 درصد از پاسخگویان، بیننده حداقل یکی از برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما بوده‌اند. بر اساس جنسیت، بانوان 81 درصد و آقایان 75 درصد، بیننده این برنامه‌ها بوده‌اند. همچنین در میان گروه‌های سنی و تحصیلی، نوجوانان 87 درصد و افراد با تحصیلات راهنمایی و دبیرستان 95 درصد بیشتر از سایر گروه‌ها بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند.

غیبت نود

علاوه بر جامعه آماری محدود، این نظرسنجی در شرایطی انجام شد که برنامه نود در دی ماه تقریبا در کنداکتور شبکه سه نبوده است. پخش نشدن دو هفته‌ای برنامه ۹۰ که با بهانه همزمانی با مسابقات لیگ ملت‌های اروپا آغاز شد و با دامن زدن به یک اظهار نظر فردوسی‌پور کش پیدا کرد، ادامه پروسه عبور از فردوسی‌پور بود.

جای خالی فردوسی پور

با آغاز جام ملت های آسیا و پخش این مسابقات از شبکه سه و شبکه ورزش بدون گزارش عادل فردوسی پور، شایعه ها مبنی بر حذف او که پیش از این هم بر سر اختلافاتش با علی فروغی مدیر شبکه سه و حواشی برنامه نود وجود داشت، قوت گرفت. چندین روز از مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌گذرد و با تعطیل شدن برنامه "نود" و سپردن سکان ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا به محمدحسین میثاقی عملا خبری از عادل فردوسی‌پور به گوش نمی‌رسید تا اینکه امروز عادل فردوسی پور به خبرگزاری دانا گفت که بازی فردا یعنی دیدار عربستان و قطر را از شبکه ورزش گزارش خواهد کرد.

بازگشت با شبکه ورزش

به این ترتیب هر چند عدم حضور یا گزارش او در شبکه سه کماکان ادامه دارد اما فردوسی پور بالاخره بعد از گذشت سی بازی از جام ملت ها و غیبت در صدا و سیما، با گزارش این دیدار به تلویزیون بازخواهد گشت.

آرمان صالحی

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد