Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:05:17 GMT

توزیع بیش از ۷۰۰۰ تن نهاده دامی در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۴۶۳

توزیع بیش از ۷۰۰۰ تن نهاده دامی در استان همدان

معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: 5 هزار تن نهاده دامی برای مرغداران و 2 هزار تن نهاده برای دامداران در استان همدان در نظر گرفته شده که بر روی قیمت مرغ اثرگذار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نظرپور امروز در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه هفته گذشته در ارتباط  با تبادل پول برای واردات نهادها‌ی دامی مشکلاتی به وجود آمد، اظهار کرد: شرکت‌های واردکننده که باید تعهدات مالی خود را انجام می‌دادند در حوزه نقل و انتقال پول با موانعی روبه‌رو شدند که باعث ایجاد خلأ یک هفته‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دامی در سطح کشور ورود کرد، افزود: مشکل نقل و انتقال پول برطرف شده و روند طبیعی توزیع نهاده‌ها برقرار خواهد شد.

معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام در هفته جاری 5 هزار تن نهاده‌ سهمیه برای مرغداران و 2 هزار تن نهاده برای دامداران اعلام کرده، گفت: برای مرغ تخم گذار نیز نهاده جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه توزیع نهاده‌ها بر روی قیمت مرغ  اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: توزیع نهاده‌ها به سرعت آغاز شده و یک تعهد هم در نظر گرفته شده تا به ازای نهاده‌ها، مرغ به ستاد تنظیم بازار ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان