Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@14:42:56 GMT

لزوم نظارت بیشتر بر سرویس بهداشتی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۹۹۴۶۵

لزوم نظارت بیشتر بر سرویس بهداشتی مدارس

معاون فرماندار اسدآباد با تأکید به نظارت بر سرویس بهداشتی مدارس، گفت: این نظارت‌ها شامل همه مدارس هیأت امنایی، دولتی و غیرانتفاعی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ یزدان آزرمی پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: همه مراکز عرضه لبنیات دارای مجوز هستند و نظارت مستمر بر آنها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر نظارت بر سرویس بهداشتی مدارس، گفت: این نظارت‌ها شامل همه مدارس هیأت امنایی، دولتی و غیرانتفاعی می شود.

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه باید نشاط اجتماعی را در سطح جامعه افزایش دهیم، ادامه داد: در حوزه خودکشی باید بیشتر به علت‌ها پرداخت نه معلول، که این وظیفه همه ادارات است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به توزیع و فروش قرص‌های اعصاب و روان، گفت: توزیع این نوع قرص‌ها صرفا باید از طریق پزشک صورت بگیرد و داروخانه ها حق فروش این نوع قرص‌ها را بدون نسخه پزشک ندارند.

نظری‌پویا با بیان اینکه هیچگونه اپیدمی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشده، افزود: در این زمینه  750 دز واکسن توزیع شده است و در بیمارستان قائم (عج) دو تخت ایزوله برای این نوع بیماری پیش‌بینی شده است.

در ادامه رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: بیش از هزار نوع بیماری مشترک دام و انسان وجود دارد و یکی از این بیماری‌ها آنفلوانزای فوق حاد پرندگان است.

عادل بصیری محمدپور افزود: در سطح شهرستان اسدآباد هیچ گونه علایمی از این بیماری مشاهده نشده که لبته فروش مرغ زنده ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: این ویروس در فصل زمستان بیشتر رواج داشته و باید مراقبت‌ و نظارت‌ها  بیشتر باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل که غیرمجاز و فاقد مجوزبهداشتی بود  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مریمی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور