Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، گفت: نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد در سایه ماموریت های شبانه روزی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «محمد قاسم طرهانی»، فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، امروز(26 دی) در جمع خبرنگاران، افزود: نیروی انتظامی با هوشیاری و حفظ آمادگی دفاعی از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، از برخورد قاطع قانونی با مخلان نظم و امنیت خبرداد و اظهارداشت: نیروی پلیس در سایه ماموریت های شبانه روز از نظم و امنیت موجود در جامعه حراست می کند.

 

وی در ادامه از کشف 18 فقره سرقت و دستگیری 8 نفر سارق درخرم آباد خبرداد و افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان ، بلافاصله اکیپ هایی از واحدهای تخصصی در سطح شهرستان و یگان های اجرایی به منظور رصد دقیق و شناسایی سارقان تشكيل ومراتب در دستور کار قرارگرفت.

 

سرهنگ طرهانی، بیان کرد: پس از شناسایی های صورت گرفته با استفاده از علم روز و ابزار و تجهیزات مدرن پلیسی، ماموران در 48 ساعت گذشته موفق به شناسایی تعداد 8 نفر از سارقان گردید.

 

فرمانده انتظامي خرم آباد عنوان كرد: پس از تحت نظر گرفتن آنان و هماهنگی های لازم با دستگاه  قضایی طی 8 مرحله عملیات منسجم و از پیش طراحی شده به مخفیگاه آنان ورود و سارقان دستگیرشدند.

 

وی اظهار کرد: مقادیری از اقلام مسروقه از آنان کشف و ضبط و با تشكيل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه شورای عالی انقلاب فرهنگی سفر رئیس جمهور اصفهان انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحانی مسجد برخورد قاطع نیروی انتظامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان

فرمانده انتظامی دلفان گفت: شش عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نجفعلی بارانی بیرانوند اظهار کرد: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای تابعه، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون‌شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

کد خبر 747240

دیگر خبرها

  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد