Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: دستور ویژه ای برای پیگیری پرونده قتل کودک چهار ساله توسط پسربچه 13 ساله در مشهد صادر و پرونده پس از دستگیری متهم به قتل در جریان رسیدگی قرار گرفته است.

دادگستری خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از غلامعلی صادقی گزارش داد: این قتل در روستایی واقع در حومه شمال شهر مشهد توسط یک پسربچه 13 ساله روی داده که جای تأمل و تأثر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد پس از اغفال پسربچه چهار ساله اقدام به قتل وی کرد.

18 دی ماه جاری در پی گم شدن این کودک، امدادگران جمعیت هلال در قالب دو گروه شامل پنج امدادگر با دو خودروی امدادی و سگهای زنده یاب به مدت 24 ساعت عملیات جستجو را در محدوده وسیعی از اطراف روستای فارمد برای یافتن وی انجام داده بودند اما در پی بی نتیجه ماندن عملیات، پیگیری موضوع به پلیس محول شد.
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد هفته پیش از پیدا شدن جسد پسربچه مقتول اهل روستای فارمد در پشت بام یک ساختمان نیمه کاره درهمین محل خبر داده بود.

 

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادستان دادستان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران به سرزمین وحی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰ هزار زائر خانه خدا برای حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد راهی سرزمین وحی می‌ شوند که تمام تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.   محمود امانی بنی امروز در نشست هماهنگی عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ افزود: زائران بیت الله در قالب گروه‌ های «مدینه قبل» و «مدینه بعد» از ۲۹ اردیبهشت رهسپار حجاز می‌ شوند که عملیات اعزام آنان تا ۱۲ خرداد از طریق فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد ادامه دارد.   وی اضافه کرد: بر همین اساس پنج هزار و ۸۰۸ زائر مدینه قبل از ۲۹ اردیبهشت‌ تا ۶ خردادماه و پنج هزار و ۱۶۶ زائر مدینه بعد نیز از چهارم تا ۱۲ خردادماه راهی سرزمین وحی می‌ شوند.   مدیرکل فرودگاه‌ های خراسان‌ رضوی ادامه داد: فرودگاه مشهد برای اعزام زائران به سرزمین وحی به صورت کامل آماده شده است و از آنجا که آرامش و رفاه زائران برای ما اهمیتی دوچندان دارد، سختگیری‌ های لازم باید پیش از اعزام انجام شود تا زائران در عربستان سعودی دچار مشکل و سختی نشوند.   امانی بنی افزود: در عملیات حج تمتع امسال، زائران استان خراسان‌ شمالی نیز از طریق فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد عازم این سفر معنوی خواهند شد.   وی گفت: آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا به کشور از اول تیرماه خواهد بود.   امانی اضافه کرد: فرودگاه مشهد در بازه زمانی اعزام و بازگشت زائران حج تمتع ۱۴۰۲، در میان ۲۱ فرودگاه کشور دارای بیشترین آمار نشست و برخاست و اعزام حج‌ گزاران بود.   فرودگاه مشهد پس از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران، بیشترین سهم را در اعزام حاجیان به سرزمین وحی دارد.

دیگر خبرها

  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • مشاهده پلنگ در روستای مشهد دماوند
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...
  • هواشناسی خراسان رضوی در پی وزش باد شدید هشدار سطح زرد صادر کرد
  • آمادگی فرودگاه مشهد برای اعزام زائران به سرزمین وحی