Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - سرپرست شبکه دامپزشکی دلیجان گفت: هشت هزار و 500 کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی امسال در این شهرستان کشف و معدوم شد.

«سجاد قاسمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی توسط بخش دولتی در کشتارگاه دام و طیور و همچنین شرکت های قطعه بندی و مراکز عرضه شناسایی و از چرخه مصرف خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی در تمام فرآیند تولید، فرآوری و حمل و نقل و عرضه در دستور کار قرار دارد.
سرپرست شبکه دامپزشکی دلیجان بیان کرد: نظارت مستمر بر روی مراکز عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی و طیور انجام می شود و بازرسی دوره ای از سه شرکت قطعه بندی و بسته بندی مرغ ، 2 کشتارگاه طیور و 2 کشتارگاه دام نیز صورت می گیرد.
قاسمی افزود: 2 هزار و 75 بازدید در سال جاری توسط بازرسان این شبکه از مراکز تهیه و فروش مواد خام دامی و غذایی دلیجان انجام شده که در پی آن 9 پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی بیان کرد: کشتار پنج هزار قطعه مرغ به صورت روزانه در کشتارگاه صنعتی طیور دلیجان انجام و پس از بسته بندی مناسب روانه بازار داخلی و خارجی می شود.
به گفته سرپرست شبکه دامپزشکی دلیجان کشتارگاه های این شهرستان بخشی از نیاز سایر نقاط استان مرکزی و استان های همجوار را تامین می کند.
دلیجان از توابع استان مرکزی دارای 2 مجموعه سردخانه، 30 قصابی، 40 عامل مرغ فروشی، 2 کشتارگاه دام و 2 کشتارگاه طیور، سه مرکز عرضه تخم مرغ و سه مرکز قطعه بندی و بسته بندی مرغ است.
7277/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دامپزشكي معدوم فراورده هاي خام دامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد

دکتر سید رسول هاشمی اقدم گفت: در طرح سلامت نوروزی امسال و طی بازرسی‌های انجام گرفته از مراکز تولید وعرضه مواد غذایی بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد وتاریخ گذشته وغیر مجاز توسط کارشناسان مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو از سطح این شهرستان کشف، جمع آوری و معدوم سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • دو هزار و ۹۶۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی در لرستان معدوم شد
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • ۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان