Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روح‌الله جمعه‌ای در حساب توئیتری خود درباره ادعای علیرضا زاکانی درخصوص ابطال انتخابات سال ۷۶ از سوی حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری نوشت:

برخلاف گفته‌های بی پایه و نادرست، ناطق نوری در انتخابات ۷۶ با تبریک قبل از پایان شماش آرا به رقیب خود پایه‌های مردم سالاری دینی و احترام به حق الناس را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نهادینه و تحکیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید درخواست ابطال انتخابات ۷۶ خواست و میل طراحان این ادعای دروغین بوده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مناظره زاکانی و تاج زاده زاکانی انتخابات 76 مصطفی تاجزاده علیرضا زاکانی انتخابات 88 کوی دانشگاه حادثه کوی دانشگاه مناظره تاج زاده و زاکانی مناظره زاکانی و تاجزاده مصطفی تاج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود

وزیر کشور گفت: در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص دور دوم انتخابات، گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

وی ادامه داد: دربارۀ صدور کارت ملی نیز آن دسته از تعهدات قبلی ما انجام شده اما یک عده‌ای هستند که باید از نو برای آن‌ها کارت ملی صادر می‌شد که مراحل صدور انجام خواهد شد.

وحیدی درمورد افزایش مبالغ جرایم رانندگی هم گفت: کم‌بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده بازدارندگی نداشته باشند. بخشی از رانندگان قوانین را رعایت نمی‌کنند و موجب ایجاد مشکل برای دیگران می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • روایت ناطق نوری از دیدار با رئیس جمهور اوکراین؛ ایران به دنبال خرید بمب اتم بود؟
  • واکنش زاکانی به تغییرات در پارک قیطریه: حتما مسجد می‌سازیم،‌ خوب هم می‌سازیم! +تصویر
  • واکنش زاکانی به تغییرات در پارک قیطریه: حتما در پارک‌ها مسجد می‌سازیم،‌ خوب هم می‌سازیم! +تصویر
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • کارزارهایی برای ابطال دستمزد ۱۴۰۳ و استیضاح وزیر کار
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود