Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود پاکزاد سرپرست مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: ۵۲ واحد تولیدی و معدنی راکد استان مجددا فعال شدند.
وی افزود: ازاین شمارواحد فعال شده ۲۶ واحد صنعتی و ۲۶ واحد معدنی هستند.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با راه اندازی مجدداین واحد‌ها برای ۷۰۰ نفر ایجاد اشتغال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود پاکزاد افزود: کمبود نقدینگی، معوقات بانکی و نبود بازار مناسب برای فروش محصولات از مهم‌ترین مشکلات واحد‌های راکد است.
وی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۴۰ واحد تولیدی و معدنی استان مجددا راه اندازی شوند.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود:اعطای تسهیلات کم بهره و رفع موانع تولید از اقداماتی است که برای راه اندازی مجدداین واحد‌ها انجام می‌شود.
مسعودپاکزاد گفت: احیا و فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد و غیرفعال هرمزگان به چرخه تولید سبب توسعه روند ایجاد اشتغال پایدار است که این امراز اهداف مهم استانداری است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان هم گفت:۱۵ میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون ریال تسهیلات برای واحد‌های تولیدی تصویب شده است .

وی افزود: این تسهیلات رونق تولید به سه واحد صنعتی که در سامانه بهین یاب نام نویسی و ثبت اطلاعات کرده اند، پرداخت می‌شود.

انتهای پیام /ر

پیش بینی راه اندازی چهل واحد تولیدی و معدنی غیر فعال هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها

رئیس جمهور برای احیا و واگذاری واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها دستور ویژه صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در بازدید از نمایشگاه احیای واحد‌های راکد استان سمنان، اظهار داشت: باید کارگروهی ویژه برای واگذاری واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها ایجاد شود.

وی افزود: این کارگروه متشکل از بانک مرکزی، بانک‌های عامل و وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و نمایندگان ستاد احیای واحد‌های راکد استان نیز آن در آن حضور خواهد داشت.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان