Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود منصوری افزود: طول شبکه برق در استان مرکزی بیش از ۲۰ هزار کیلومتراست وطی ۹ ماه سال جاری ۷۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی به طول شبکه افزوده شده است.

وی باییان اینکه تعداد ترانس‌های برق استان ۱۶ هزار و ۴۰۷ دستگاه است، افزود: ۴۶۲ دستگاه ترانس طی سال جاری به مجموع این ترانس‌ها اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکپارچه نمودن اطلاعات شبکه، برقراری ارتباط PM و ۱۲۱ و مشترکین با نرم افزار GIS، راه اندازی  WEBGIS، ایجاد زیرساخت اطلاع رسانی خاموشی‌ها مبتنی بر  GIS و بروزرسانی شبکه در سامانه اطلاعات مکانی GIS  از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه GIS برشمرد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، بررسی ۱۵۰ پروژه‌های تحقیقاتی و ثبت ۵۸ اولویت تحقیقاتی، ثبت دو اختراع با موضوع"جعبه ارت دائم قابل استفاده در ارت موقت شبکه کابل خودنگهدار فشار ضعیف" و "کانکتور انشعاب بی متال با قابلیت باز و بست انشعاب با دو خروجی مستقل از روی کابل خود نگهدار" و احداث سایت آموزشی از تجهیزات مستعمل توزیع، در دانشگاه‌های استان از فعالیت‌های دفتر تحقیقات این شرکت عنوان کرد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن زیودار به خبرنگار ما گفت: در ۱۲ ماهه پارسال، ۳۸۲ هزار و ۱۶۴ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شدند.

وی افزود: جابه جایی این تعداد مسافر به وسیله ۵ هزار و ۶۱۱ رام قطار انجام شده است.

زیودار درخصوص نفر کیلومتر ثبت شده در این سال ۱۴۰۲ می‌گوید: در این مدت ۷۳ میلیون و ۳۷۵ هزار نفر کیلومتر ثبت شده است.

راه‌آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره‌برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان