Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " علی صداقت "  در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان شفت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تعقیب سرنخ‌ها و بررسی شیوه‌ سرقت‌های انجام شده 2 متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی محل سکونت متهمان با هماهنگی قضائی هر 2 متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ صداقت خاطرنشان کرد: متهمان در بررسی فنی پلیس به 14 فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در شهرستان شفت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر

سرهنگ نعمتی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان آذرشهر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات هدفمند و اقدامات فنی و پلیسی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و مقادیری از اموال مسروقه نیز از وی کشف شد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 وی با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای ارتقای امنیت و مبارزه با مجرمان و متخلفان در حال تلاش است از مردم درخواست کرد مردم ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • عامل سرقت از ۳۴ منزل در نجف‌آباد دستگیر شد
  • دستگیری مالخر لوازم خانگی در مه‌ولات خراسان رضوی
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند
  • سارق ویلا‌های رامسر در دام پلیس
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر