Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:32:14 GMT

بررسی ادامه تعطیلی دولت آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۰۲۶

بررسی ادامه تعطیلی دولت آمریکا

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در «مناظره باز» امشب یکشنبه 23 دی، تشریح می شود که با ادامه تعطیلی بخش‌هایی از دولت آمریکا، صدها هزار نفر از کارمندان فدرال از دریافت نخستین حقوق خود در سال جدید میلادی محروم ماندند. تعطیلی دولت روز ۲۲ ماه دسامبر گذشته و در جلسه ای که ترامپ با سناتور چاک شومر و نانسی پلوسی، رهبران دموکرات‌های کنگره داشت، آغاز شد و رئیس جمهور آمریکا علنا مسئولیت تعطیل شدن دولت را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعطیلی امروز وارد 23مین روز خود می شود. این در حالی است که دونالد ترامپ گفته بنا ندارد از درخواست بودجه خود برای احداث دیوار مکزیک کوتاه بیاید هر چند فعلا قصدی برای اعلام وضعیت فوق‌العاده هم ندارد «مناظره باز» در برنامه امشب خود شرایط حال حاضر آمریکا را بررسی خواهد کرد.

تهیه کننده برنامه «مناظره باز»، امیر فکری و مترجم همزمان این برنامه ارناد پانجیچ است. اجرای این برنامه نیز امشب بر عهده عادل حاجی محمدویچ است.

 این برنامه روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در ساعت 22 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه به روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می رود.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بالکان دولت آمریکا شبکه سحر رسانه برون مرزی مناظره ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ بایدن با تکرار برخی ادعاها افزود: «این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع ایران و برنامه موشکی و پهپادی ایران را که امکان این حمله گستاخانه را فراهم کردند، هدف قرار می‌دهند. همان‌طور که صبح روز پس از حمله با دیگر رهبران گروه هفت گفتگو کردم، متعهد به تشدید جمعی فشار اقتصادی علیه ایران هستیم و متحدان ما نیز تحریم‌ها و تدابیر مضاعفی را اتخاذ کرده‌اند یا خواهند کرد تا برنامه‌های نظامی بی‌ثبات‌کننده ایران را محدود کنند».

بایدن افزود: «بعد از روی کار آمدن دولت من، آمریکا بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد را تحریم کرده است از جمله ایران و گروه‌های نیابتی این کشور، حماس، حزب الله، حوثی‌ها و کتائب حزب الله. من تیم خود، از جمله وزارت خزانه‌داری را موظف کرده‌ام تا همچنان به اعمال تحریم‌هایی که صنایع نظامی ایران را بیش از پیش تضعیف می‌کند، ادامه دهند».

در ادامه آمده است: «بگذارید برای همه کسانی که به فراهم کردن زمینه حملات ایران کمک کرده یا از آن حمایت می‌کنند، روشن کنیم: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است. ما به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه متعهد هستیم و در انجام تمام اقدام‌های لازم برای پاسخگو کردن شما تردید نخواهیم کرد».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج