Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اعطا روز چهارشنبه در حاشیه یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: از دیگر دستور جلسات امروز بحث رودخانه‌ها و روددره‌های جنوبی البرز و قنات‌ها بود که در این راستا باید شبکه فاضلاب شهر تهران در 5 سال آینده تقویت شود، آخرین مطالعه درخصوص طرح جامع فضای سبز پایتخت که در این دوره مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مطرح شده بحث مدیریت پسماند بود که فعالیت‌های غیررسمی و غیرمجاز در حوزه پسماند وجود دارد که باید کاهش یابد و به سمت مدیریت بهینه پسماند پیش برویم و از کانون‌های غیرمجاز و غیررسمی جلوگیری کنیم.
به گفته اعطا، موضوع تفکیک زباله از مبدا یکی دیگر از مواردی بود که در جلسه امروز به آن پرداخته شد و مقرر شد از پسماند انرژی استحصال شود.
سخنگوی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: در مواد لایحه برنامه به هوای پاک و سالم توجه ویژه‌ای شده و مدیریت منابع آب موضوع دیگری بود که شهرداری موظف شده در طول این برنامه بهره‌برداری از آب خام را انجام دهد.
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پایتخت شورای شهر تهران شهر تهران شهرداری فضای سبز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند

سیدعبدالله میرابراهیمی،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم  اظهار کرد: سخت‌ترین فعالیت حوزه پسماند در سطح شهر، تعیین تکلیف افراد دوره‌گرد و جمع‌کننده ضایعات است که فعالیت آنها خلاف ضوابط و قوانین کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد نیازمند هستند و دستگاه‌های ذی‌ربط باید برای آنها اقدامات حمایتی داشته باشند، افزود: شهرداری تلاش می‌کند به واسطه فعالیت این افراد مشکلات بهداشتی ایجاد نشود و در عین حال مشکلات اقتصادی آنها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر اینکه برخی افراد زباله‌گرد یا کودک هستند و یا بسیار مسن محسوب می‌شوند، گفت: برخی از این افراد توسط افراد متمول و گاراژدار‌ها تحت سواستفاده قرار گرفته‌اند و مدارکی در اختیار گاراژ‌ها دارند که مجبور به این فعالیت غیرقانونی هستند و نمی‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

 میرابراهیمی ادامه داد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تأکیدات مقام قضایی نسبت به پلمب و جمع‌آوری بخشی از این گاراژ‌ها اقدام و مقرر شد تا در فرصت در نظر گرفته‌شده از محدوده شهر خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه زباله‌گردی اتباع یکی دیگر از مشکلاتی است که حتی مجوز ورود به کشور را ندارند، یادآور شد: بنابراین نمی‌توان برای آنها فعالیت خاصی تعریف کرد که با اداره کل اتباع برای جمع‌آوری آنها هماهنگی لازم انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت و هدف بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژ‌ها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر