Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با میزبانی اداره‌کل بنادر و دریانوردی، جلسه شورای حمل نقل استان بوشهر در سالن جلسات برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این جلسه سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن خوش‌آمد به اعضای شورای حمل‌ونقل استان، به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره‌کل، اقدامات صورت گرفته و طرح‌های در دست اجرا در بندر بوشهر و مجتمع بندری نگین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند زاده گفت: طرح‌های مهمی برای توسعه زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر طراحی‌شده است که تکمیل آن‌ها نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های بندری دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص اقدامات صورت گرفته بمنظور توسعه بندر بوشهر بیان کرد: از جمله اقدامات توسعه ایی در این بندر و با توجه به محدودیت‌هایی که در بندر بوشهر بدلیل مجاورت با شهر وجود داشت، در سال ۸۵ محوطه‌ای به مساحت ۱۳ هکتار (هامون) از طریق استحصال در قسمت ورودی کانال داخلی بندر جهت ترمینال کانتینری ایجاد شد.

وی اجرای مجتمع بندری نگین را یکی دیگر از طرح‌های مهم توسعه‌ای در بندر بوشهر دانست و تصریح کرد: طرح توسعه بندر بوشهر به‌عنوان یک بندر نسل سوم در مجتمع بندری نگین خواهد بود که به‌عنوان یک پتانسیل موجود ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در آن پیش‌بینی‌شده است.

ارجمند زاده اشاره کرد: در حال حاضر ظرفیت بندر بوشهر هفت‌میلیون تن می‌باشد که با توسعه ایی که آینده در مجتمع بندری نگین صورت خواهد گرفت هشت میلیون تن ظرفیت مازاد در بندر بوشهر ایجاد می‌شود.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، بابیان اینکه بندر بوشهر در تخلیه و بارگیری کانتینر جایگاه دوم را در بین بنادر کشور دارد، افزود: با افتتاح اسکله و ترمینال کانتیتری مجتمع بندری نگین ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر به بیش از ۱۵ میلیون تن خواهد رسید.

در ادامه اعضای شورای حمل‌ونقل با حضور در برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر از نزدیک از نحوه عملیات بندری دیدن کردند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر بوشهر مجتمع بندری نگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار دیر آمده است: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۳ تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر دیر در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار بندر دیر منصوب می‌شوید.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های توسعه شهری، هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی و با بکارگیری جوانان مؤمن، انقلابی و پاکدست در مسئولیت‌های اجرایی شهرداری، بهره گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها با رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر در دولت مردمی و ایران قوی به همه اقشار محروم و آسیب پذیر، حفظ و حراست از اموال عمومی، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری اهتمام لازم و جدی را معمول دارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی ایرانی در الگوی شهرسازی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر سه شنبه در آئین معارفه شهردار دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری بندر دیر و ایجاد شرایطی برای رفاه و آسایش شهروندان مورد انتظار است.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه و رضایت مندی مردم باید مورد توجه و تاکید شهردار بندر دیر قرار گیرد.

کد خبر 6086657

دیگر خبرها

  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی