Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: ساعت ۳ بامداد امروز ۲۶ دی ماه، ۷ نفر با علائم مشکوک به مسمومیت الکلی به بخش اورژانس بیمارستان‌های شهید مدرس و حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه افراد مراجعه‌کننده در مراکز درمانی کاشمر تحت اقدامات درمانی قرار گرفتند، افزود: وضعیت عمومی افراد مسموم شده که تاکنون تعداد آن‌ها به ۷ نفر رسیده، وخیم و بسیار بد است، به طوری که تعداد ۵ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به اینکه ۲ نفر از این افراد به دلیل شرایط خاصی که داشتند در بخش مراقبت‌های ویژه آی. سی. یو تحت نظر هستند، خاطرنشان کرد: علت مسمومیت مشکوک است و باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

یزدانی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی و مراجع قضایی در این رابطه در حال تحقیق و بررسی هستند، یادآور شد: تهوع، سردرد، شکم درد، تغییر حالت درونی جسم و حالات این چنین از جمله نشانه‌های مسمومیت است.

گفتنی است: دونفری که در آی سی یو کاشمر هستند وضعیت جسمی یک نفر روبه بهبودی و یک نفر دیگرهم از حالت جسمی خوبی برخوردار نیست و تحت مراقب‌های ویژه تیم اورژانس است.

انتهای پیام//و. ت   پیگیری مسمومیت‌های مشکوک در کاشمر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت درمان نیرو انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • رژیم‌های سم‌زدایی از بدن؛ دروغ یا واقعیت؟
  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • دم‌کرده این گیاه مثل یک خواب‌آور قوی عمل می‌کند
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید
  • این میوه از صدتا کدئین بهتر است
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • اگر هر روز نوشابه بخوریم چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
  • اثربخشی بهتر از کدئین با این میوه فصل