Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:42:48 GMT

جدایی مریدی از فولادخوزستان قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۱۲۹

جدایی مریدی از فولادخوزستان قوت گرفت

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران تیم فوتبال فولاد خوزستان با درخواست افشین قطبی اردوی ۱۲ روزه‌ای را برای بازیکنان این تیم در جزیره کیش تدارک دیده اند، اما در بین بازیکنان تاکنون سینا مریدی در این اردو حاضر نشده است.

مریدی یکی از گزینه‌های برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای تقویت خط هافبک تیمش در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بود و حالا با توجه به شرکت نکردن مریدی در تمرینات فولاد به نظر می‌رسد او قصد دارد از جمع فولاد مردان جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین قطبی تاکنون با خروج مریدی از فولاد مخالفت کرده است و مسئولان این تیم هم به درخواست باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داده اند، اما با توجه به شرکت نکردن این بازیکن در دور جدید تمرینات فولاد باید دید در روز‌های آینده او در جمع فولاد مردان می‌ماند یا راهی تیم پرسپولیس می‌شود.

سینا مریدی در این فصل برای فولاد ۱۱ بازی انجام داده و توانسته یک گل به ثمر برساند.

بيشتر بخوانيد:

دستيار جديد قطبی مشخص شد

شیرزادی از فولادخوزستان جدا شد

مدافع سرخپوشان در آستانه پیوستن به فولاد قرار گرفت

انتهای پيام/

آيا مريدی از فولاد جدا می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این در شأن فوتبال خوزستان نیست

به گزارش همشهری‌آنلاین، استان خوزستان در لیگ بیست‌وسوم، ۳‌سهمیه داشت اما حالا که به هفته‌های پایانی فصل رسیده‌ایم حال همه آنها بد است. در حقیقت فقط نساجی مازندران است که فعلا همنشین آنها شده اگر نه فولاد، استقلال خوزستان و نفت آبادان کنار هم می‌توانستند رده‌های پایین جدول را قرق کنند.

بدون تردید این وضعیت در شأن خوزستان، مهد فوتبال ایران نیست و نمی‌شود باور کرد جایی که در هر کوچه پس‌کوچه‌اش می‌شود یک استعداد پیدا کرد، امروز چنین وضعی داشته باشد. قطعا غیراز مشکلات مالی، بخش مهمی از مشکل به سوءمدیریت شدید حاکم بر این تیم‌ها هم برمی‌گردد. مثلا کافی است به یاد بیاوریم عبدالله ویسی بعد از ناکامی نیم‌فصل اول در صنعت‌نفت، حالا سرمربی فولاد شده است. خب اگر خوب بود که آنجا جواب می‌داد دیگر. نه؟

کد خبر 846244 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز وزارت صنعت، تجارت و معدن

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست