Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@23:02:55 GMT

این 2 نفر در فرجام تهرانپارس زورگیری می کردند !

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۳۸۴

رکنا: رئیس کلانتری 136 فرجام، با اشاره به دستگیری 2 سارق زورگیر در این محدوده، گفت: این متهم چند روز پس از رهایی از زندان مرتکب سرقت و زورگیری شدند که مجددا پلیس آنها را دستگیر کرد.

به گزارش رکنا، سرگرد "خلیلی لطفی"، در تشریح این خبر گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده فرجام در خصوص سرقت و زورگیری دو جوان با موتورسیکلت، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده و مصاحبه با مالباختگان مشخصات دو سارق زورگیر و جوان، به دست پلیس رسید و در میان ماموران گشت های انتظامی توزیع شد تا در صورت مشاهده هر دو را دستگیر کنند.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری موفق شدند هر دو سارق زورگیر را مشاهده و در یک تعقیب و گریز کوتاه هر دو را بازداشت کنند.

رئیس کلانتری 136، اظهار داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به دو فقره سرقت و زورگیری از شهروندان اعتراف و مشخص شد که هر دو به تازگی از زندان آزاد شده و دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت و زورگیری می باشند.

سرهنگ لطفی، تصریح کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و در بازرسی از وسایل همراه آنها نیز تعدادی سلاح سرد و گاز اشک آور کشف شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی تکرار/ آتش سوزی وحشتناک مدرسه ای در خرمشهر+ جزییات توبه شرور معروف و خطرناک / او یک تنه 200 نفر را حریف بود ! زوج شکنجه گر استخوان های کودک 4 ماهه را شکستند+ عکس زیر لباس های خاص این زن چه رازی وجود داشت/ شرم پلیس از بازرسی بدنی + عکس عکس جسد مرد بدشانس در جزیره قشم / تریلی بدون راننده فاجعه آفرید

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت پلیس زندان اخبار حوادث سرقت تهرانپارس دستگیر زورگیری سارق زورگیر عکس فیلم دختر سقوط هواپیما زن مرد قاتل دار حادثه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکز، یک متهم که با موتورسیکلت در حال سرقت کابل‌های مخابراتی بود را دستگیر کردند.   سرهنگ جواد ابراهیمی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده، وی به همراه یک مالخر به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه + فیلم
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • اظهار ندامت زورگیران بزرگراه صدر
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • کشف ۷ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۷ رزمندگان
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری