Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:46:57 GMT

ضرورت توجه به امنیت و سلامت غذایی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۴۳۶

ضرورت توجه به امنیت و سلامت غذایی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی با تاکید بر امنیت سلامت جامعه تصریح کرد: اگر به حوزه سلامت نپردازیم می‌تواند تبدیل به بحران و تهدید شود و برخی بیماری‌های بویژه واگیردار می‌توانند مسئله‌ساز شوند.

حمیدی افزود: باید توجه داشت که چنانچه به دلیل کوتاهی ما بیماری اتفاق بیفتد مسئولیتش شرعا و قانونا برعهده ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار شهرستان تربت جام در ادامه گفت: با مصوبات و تصمیمات صحیح در جلسات سلامت و امنیت غذایی می‌بایست شاخص‌های سلامت رادر جامعه ارتقا و آنچه بعنوان مخاطره و دغدغه‌های سلامت مطرح است را کاهش دهیم.

وی درباره ورزش‌های همگانی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی برنامه‌های ورزش‌های همگانی همانند پیاده‌روی خانوادگی می‌بایست تقویت شود تا سلامت و نشاط جامعه ارتقا یابد.    
انتهای پیام/س، ج     شاخص‌های سلامت باید در جامعه ارتقا یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان امنیت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ تهران گفت: این برنامه ها شامل اجرای ویدئو مپینگ بر روی برج آزادی، زنگ مدرسه سالم، اجرای تئاتر و گروه سرود، توزیع بسته تغذیه سالم، برگزاری مسابقات ورزشی است.

علیرضا فروزنده افزود: اجرای مسابقه دو چرخه سواری ویژه اعضای کانون های سلامت محور، پیاده روی صبحگاهی، ارائه خدمات سلامت محور شامل مشاوره های تغذیه، روانشناسی، غربالگری فشار خون و تست قند خون با همکاری مرکز بهداشت غرب در میادین تره بار آزادی، کوکب و دکتر هوشیار ،مسابقات نقاشی و تفریحی، میز خدمت سلامت و اجرای موسیقی سنتی در پلازای هاشمی، استفاده رایگان از خدمات شهر بازی المهدی، تخفیف از خدمات آزمایشگاه پارس ویژه اعضای کانون های سلامت، استفاده رایگان از خدمات مجموعه ورزشی و تفریحی کوثر، برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت روز شمار هفته سلامت و حضور کارشناسان سلامت منطقه۹ در غرفه های بوستان لاله از دیگر برنامه های هفته سلامت در این منطقه است.

آقای فروزنده همچنین گفت: شنبه ۱ اردیبهشت به عنوان روز« سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی »، یکشنبه ۲اردیبهشت به عنوان روز « سلامت خانواده از آموزش و پرورش تا آموزش عالی »، دوشنبه ۳ اردیبهشت به عنوان روز « سلامت خانواده و سلامت زمین»، سه شنبه ۴ اردیبهشت به عنوان روز « سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی »، چهارشنبه ۵اردیبهشت به عنوان روز « سلامت خانواده و فرهنگ سلامت »، پنچ شنبه۶ اردیبهشت به عنوان روز « سلامت خانواده و جوانی جمعیت » و جمعه ۷ اردیبهشت به عنوان روز « سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی» نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رژیم همراه با ورزش؛ ترکیبی کامل برای سلامت و آرامش