Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال الدین شهریاری ظهر چهارشنبه در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده و تلاش های مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و روسای مراکز دشتی و تنگستان، شش میلیارد ریال اعتبار برای مراکز دشتی و تنگستان برای تجهیز و تعمیر کارگاه های آموزشی در سال جاری جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش های مطلوبی در مراکز فنی و حرفه ای برای آموزش نیروی کار در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه اتمی انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر ظرفیت‌های اشتغال در منطقه ویژه پارس و نیروگاه بوشهر، نگاه‌ها می بایست معطوف به ظرفیت‌ها و توسعه اقتصادی درون شهرستان های دشتی و تنگستان نیز باشد تا ظرفیت های اشتغال پایدار در دو شهرستان ایجاد شود و تلاش ما در سالهای اخیر برای فعال نمودن معادن و بنادر و توسعه زیرساخت های کشاورزی دو شهرستان در این راستا بوده است.

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۳۵ درصد معادن استان در دو شهرستان دشتی و تنگستان قرار دارد و با پیگیری های به عمل آمده، شرکت ایمیدرو آماده سرمایه گذاری در این حوزه است، ضرورت دارد به آموزش نیروی کار متناسب با حوزه صنایع معدنی علاوه بر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی توجه ویژه ای شود.

شهریاری افزود: بر همین اساس و با تعامل انجام شده با مدیریت کارخانه آهک خورموج، ۱٨۰ نفر نیروی انسانی مورد نیاز این کارخانه در مراکز فنی و حرفه ای آموزش دیده و جذب خواهند شد.

کد خبر 4515089

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نماینده دشتی و تنگستان در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان روز سه‌شنبه در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با اشاره به عملیات موفقیت آمیر وعده صاق گفت: عملیات وعده صادق به پشتیبانی نیرو‌های انقلابی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست.
سردار نعمت اله باقری افزود: امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم. 
حجت‌الاسلام علی درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این مراسم فلسفه وجودی حکومت دینی را برقراری عدالت و توجه به قشر محروم و محرومیت زدایی دانست و افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم موجب افزایش حس نوعدوستی، انصاف، عدالت و محبت در جامعه می‌شود.
احسان جهانبخش مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در لرستان در سال گذشته گفت: پیش بینی می‌کنیم امسال نیز همین مقدار به اشتغال استان اختصاص یابد.
دبیر قرار گاه اقتصاد مقاومتی کشور نیز در این جلسه گفت: سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای مشاغل خرد و خانگی در اختیار مردم قرار گرفت و پیش بینی می‌کنیم این مبلغ امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد.
 فرحی گفت: پیش بینی می‌کنیم با این اعتبار بتوانیم ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کنیمم که این تعداد نسبت به سال گذشته ۲۰ هزار بیشتر است. 
دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی با حضور ۱۶۰ تسهیل گر از ۱۰ استان کشور به مدت دو روز با موضوع آموزش تسهیل گری و ایجاد اشتغال در خرم آباد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال