Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و ششمین روز از دی ماه با رشد بیش از ۱۴۹ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۵۹۴ واحدی صعود رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و ششمین روز از دی ماه با رشد بیش از ۱۴۹ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۵۹۴ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۳۱۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۶۸۸ ریال در بیش از ۱۸۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۳ واحد، شاخص بازار اول ۳۴۵ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۲۶ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۹۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۶۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۸۳۳ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز سایپا، پتروشیمی شازند، ایران خودرو با روند منفی و نماد‌های بانک ملت، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، بانک پاسارگاد با روند مثبت به کار خود پایان داد. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۵ واحدی به پله ۱۹۸۳ واحدی رسید.
در بازار فرابورس نیز تعداد ۹۰۷ هزار و ۳۷۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۸۸ ریال در بیش ۱۱۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس با روند صعودی و نماد‌های صنایع ماشین اداری ایران، تجارت الکترونیک پارسیان کیش با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گزارش از تالار شیشه ای گزارش از تالار بورس تالار شیشه ای تالار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هفته گذشته منتهی ۴۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۸۶ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش بیش از ۱۷۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال در تالار منطقه‌ای بورس استان مورد معامله قرار گرفت، که ۶۰ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. 

وحید جوادی خاطر نشان کرد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۲ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۹۰ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۲ درصد به خود اختصاص داد.

به گفته وی در این هفته سهام شرکت قند ثابت خراسان نیز با ۵/۱۱ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی افزود: شاخص کل بازار بورس استان هم هفته گذشته با ۱۰ هزار و ۹۹۲ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون ۲۶۱ هزار و ۸۹۹ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۱۸۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۵ هزار و ۳۹۶ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز هفته
  • بورس کاهشی شد | افت ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحدی شاخص کل
  • تداوم روند نزولی بورس / ریزش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش ۵۳ هزار واحدی شاخص کل در پایان معاملات
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد/ ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد | ریزش ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحدی شاخص کل
  • تالار شیشه‌ای قرمز شد
  • افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی