Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@14:15:15 GMT

پکرمن، یک گزینه جذاب برای جانشینی کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۰۹۹۵

به گزارش پارس نیوز، 

این روزها پیش از هر زمان دیگری در سال‌های اخیر صحبت جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران و رفتنش به کلمبیا جدی شده است و به نظر می‌رسد این بار دیگر واقعاً روزهای پایانی حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت تیم‌مان است.

هر چقدر اخبار مذاکره و توافق کی‌روش با کلمبیا در رسانه‌های مختلف بازتاب دارد، در این سو از طرف فدراسیون فوتبال ایران هیچ خبری حتی در حد شایعه‌هم در روزهای اخیر مبنی بر مذاکره با گزینه‌های جانشینی کی‌روش دیده نمی‌شود ولی شاید این سکوت خبری به معنای انفعال در انتخاب سرمربی جدید نباشد و فدراسیون نشین‌ها در پس پرده برنامه‌های خودشان را پیگیری می‌کنند و چه بسا اتفاقات غافلگیر‌ کننده‌ای حول تیم ملی کشورمان در حال رخ دادن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نفراتی که از سوی رسانه‌های خارج از ایران برای تیم ملی کشورمان گمانه‌زنی شده خوزه پکرمن آرژانیتنی است و این احتمال می‌رود شاهد یک جابجایی روی نیمکت ایران و کلمبیا باشیم.

چند رسانه اسپانیایی زبان و آرژانتینی، خوزه پکرمن، سرمربی سابق کلمبیا در جام جهانی 2018 را که با این تیم توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند، از گزینه‌های پیش رو و احتمالی برای جانشینی کی‌روش برای هدایت تیم ملی ایران خواهد بود.

پکرمن از مربیان مولف سال‌های اخیر در فوتبال آرژانیتن و کلمبیا بوده است که در جام جهانی 2006 با حضورش روی نیمکت آرژانتین به شهرت رسید و در سال‌های اخیر هم با حضور در کلمبیا و نتایج خوبی که با این تیم گرفته شناخته می‌شود.

پکرمن با آرژانتین در سال 2006 و با کلمبیا در سال‌های 2014 و 2018 سابقه  حضور در رقابت‌های جام جهانی را در کارنامه خود داشته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران رسانه جام جهانی فوتبال آرژانتین ایران تیم ملی ایران رقابت فدراسیون فوتبال کلمبیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرضا علیزاده لیبروی سابق تیم ملی که در این فصل در اولین سال سرمربیگری خود در شهرداری ارومیه غوغا کرد و توانست این تیم بحران زده را تا رتبه سوم لیگ برساند، حالا به دنبال ادامه موفقیت های خود این بار در تیم ملی است.

علیزاده به همراه پیمان اکبری هم اکنون در غیاب موریسیو موتا پائز کار نظارت بر ملی پوشان را بر عهده دارند تا این مربی برزیلی به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شود.

علیزاده چهل ساله در اول راه مربیگری است و لیگ ملتهای والیبال فرصت خوبی برای تجربه اندوزی برای او خواهد بود تا به دانش مربی گری خود بیفزاید و در فصل آینده لیگ از آن استفاده کند.

شواهد نشان می دهد شهرداری ارومیه فصل آینده با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود و هواداران ارومیه به شکستن طلسم عدم قهرمانی با علیزاده بسیار خوش بین هستند. البته با توجه به درخشش علیزاده در ارومیه گفته می‌شود که او چند مشتری جدی هم پیدا کرده است اما به نظر می‌رسد این مرد محبوب ارومیه‌ای‌ها ترجیح می‌دهد به کارش در شهرداری ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست