Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مذخور شاوردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: درسال جاری اقدامات لازم و مناسب برای ایمن سازی و بهسازی در محورهای مواصلاتی شهرستان شادگان صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری شادگان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایمن سازی محورها جهت تامین سلامت کاربران جاده ای است.

وی به تأثیر مثبت اقدامات ایمن‌سازی راه ها در کاهش سوانح رانندگی اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقدامات ایمن‌سازی محورها می‌توان با به‌کارگیری تمهیدات مهندسی کنترل و نظارت، تبلیغات کافی، اطلاع‌رسانی عمومی، آموزش فراگیر و راهنمایی و ارشاد گامی به سوی ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاوردی در پایان گفت: در سال جاری این اداره با عقد سه قرارداد نصب علائم و دو فقره قرارداد خط کشی اقدام به نصب علائم و تابلوهای ایمنی  خط کشی جاده های اصلی و  روستایی شهرستان و  همچنین دو فقره قرار داد تراش ولکه گیری هندسی محورهای اصلی اقدام شد ولی متاسفانه اکثر این علائم شبانه مورد سرقت قرار گرفته که علاوه بر وارد شدن خسارت به اموال بیت المال باعث ایجاد نقاط حادثه خیر شده است.

کد خبر 4514762

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی خوزستان سوانح رانندگی شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان

 علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید میدانی از محورهای ارتباطی سطح شهرستان  بیان کرد: باتوجه‌به اهمیت موضوع همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی عملیات پاسخ به بحران ضمن آمادگی کامل، همکاری و تعامل لازم برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بارندگی‌ها را داشته باشند.

شهنوازان تصریح کرد: از صبح امروز فعالیت سامانه بارشی به‌صورت نرمال در سطح شهرستان شروع شده است که تاکنون خسارتی از این بارش‌ها گزارش نشده است.
 
وی اذعان کرد: یکی از مراحل مدیریت بحران پیشگیری است و از دستگاه‌های متولی انتظار است اقدامات پیشگیرانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی هنگام سیل، قطعی برق، قطع مسیرهای مواصلاتی، جلوگیری از قطع تأسیسات زیرساختی مخابرات و سیستم‌های ارتباطی، قطع آب شرب و شبکه‌های آب شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی و اعلام هشدارهای به‌موقع، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
فرماندار تفتان عنوان کرد: برخی از راه‌های روستایی شهرستان که در مسیر رودخانه‌های فصلی قرار دارند به‌صورت موقت سابقه مسدودیت دارند امدادگران جهادی پای‌کار و در میدان هستند.
 
 این مقام مسئول افزود: هم اکنون کلیه نیروهای امدادی و راهداری به‌صورت آماده‌باش قرار دارند و در مسیرهای ارتباطی مستقر هستند.

فرماندارتفتان در ادامه بازدیدها از هلال‌احمر شهرستان، شهرداری و کارخانه طلای تفتان بازدید و از نیروهای خدوم و پا به کار آنان قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات دربارندگی‌ها
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن