Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن ۵۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه به مال باختگان توسط ماموران این فرماندهی خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این اموال توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها کشف شده است.

به گزارش رکنا، خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان به ابراز رضایت مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با ایشان که در دوم دی ماه امسال انجام شد اشاره کرد و گفت: به نوبه خود از رئیس پلیس پییشگیری ناجا و مجموعه کارکنان خدوم این پلیس که در کسب رضایتمندی معظم له نقش داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رضایت مقام عظمی ولایت، بی تردید رضایت حضرت، ولی عصر (عج) و رضایت خداوند را در پی دارد اظهار داشت: بی شک این موضوع بعد از کسب مدال افتخار مجاهدان فی سبیل الله از زبان، ولی امر مسلمین مدال درخشانی دیگری بود که بر سینه ستبر و جان نثار نیرو‌های انتظامی نقش بست.

سردار معصوم بیگی در ادامه به ایجاد تحول در فرماندهی انتظامی استان طی یک سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه مواد مخدر امسال بیش از ۲۸ تن انواع مواد افیونی کشف شده که نیرو‌های پلیس پیشگیری در بیش از یک سوم این کشفیات نقش داشتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف ۵۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه و بازگرداندن آن‌ها به مال باختگان درمدت ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این کشفیات نیز توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به دست آمده است که نقش آنان در این موضوع بسیار حائز اهمیت بود.

وی، به تشکیل قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل" در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان و اجرای طرح‌ها و عملیات‌های " ذوالفقار" و " مرصاد " اشاره کرد و گفت: براساس آماری که از سوی بازرسی کل ناجا به دست آمده میزان رضایتمندی مردم از پلیس اصفهان ۲۲ درصد افزایش یافته و انتقاد از عملکرد ماموران نیز ۱۸ درصد کاهش داشته که این موضوع نشان می‌دهد پلیس استان در انجام ماموریت‌های خود قاعده‌مند عمل کرده است.

سردار معصوم بیگی، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۳ راهبرد و ۱۲ اولویت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت که خوشبختانه تا به امروز اهداف این راهبرد‌ها و اولویت‌ها تحقق پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به افزایش ۳۰ درصدی دستگیری سارقان در مدت ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: در زمینه پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان تلاش‌های بسیارزیادی توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عمل آمده، اما وقوع این جرم بستگی به مؤلفه‌های دیگری دارد که می‌توان با مشارکت مردم، نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی این معضل را حل کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! زنده شدن ناگهانی زن مرده در سردخانه + جزییات بی آبرویی دیگر در شبکه من و تو / خوردن استفراغ توسط دختران بلوچ + جزییات آزار و اذیت زن جوان در بیابان های مشهد/ این زن خالکوبی عجیب بدن 3 جوان متجاوز را دیده بود + عکس دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد مریم رجوی در نزدیکی ایران چه می کند؟ / او نقشه پلیدی در سر دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام آرایشگاه زنانه راز شومی داشت که بسته شد ؟ زوج شکنجه گر استخوان های کودک 4 ماهه را شکستند+ عکس این پیرزن فقط 22 سال دارد! + عکس های باورنکردنی مهندس پرواز را از داخل هواپیما بیرون کشیدم / ریسک بالایی بود + فیلم گفتگو ارتباط تصویر چهره حکاکی شده بر سطح مریخ با ایران چیست؟+ عکس دردسر رفتارهای عروس پولدار برای داماد غیرتی ! خبرنگار زن تلویزیون ایران در آمریکا دستگیر و شکنجه شد / روسری را از سرش برداشتند !+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر سرقت جرم فرمانده انتظامی استان ماموران کشف اموال مسروقه پلیس اصفهان عکس فیلم دختر سقوط هواپیما زن مرد قاتل دار حادثه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای «ماهفرخان» شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران