Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@16:46:26 GMT

سارق با پرش از ارتفاع ۱۲ متری راهی بیمارستان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۱۴۱

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی، دراین باره اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح،  پنجم دی ماه امسال، ماموران گشت پلیس آگاهی پایتخت، یک دستگاه خودروی سواری مشکوک را در محدوده خیابان هفتم تیر، مشاهده کردند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی و استعلام مشخصات خودرو از مرکز کنترل پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد این خودرو مسروقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ماموران با توجه به مسروقه بودن خودرو به راننده آن دستور توقف دادند، ادامه داد: راننده علیرغم شنیدن دستور پلیس با سرعت از محل دور شد و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از دست پلیس فرار کند، بنابراین ماموران خودروی مسروقه را تعقیب کردند تا در نهایت خودرو در بزرگراه رسالت به دلیل سرعت زیاد و عدم تعادل با گاردریل برخورد کرد و متوقف شد، اما راننده برای فرار از دست ماموران، از خودرو پیاده شد و از پل رسالت به پایین پرید.


معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران افزود: سارق پس از پریدن از بالای پل که ۱۲ متر ارتفاع داشت، دچار آسیب و شکستگی اعضای بدن از جمله فک، صورت و دست شد که بلافاصله با هماهنگی ماموران گشت انتظامی و حضور پزشک اورژانس تحت مداوای اولیه قرار گرفت و در ادامه نیز به بیمارستان منتقل شد.


سرهنگ میرزکی با بیان اینکه خودروی مسروقه بعد از برخورد با گاردریل آسیب جدی دیده بود گفت: این خودرو در ادامه به پارکینگ منتقل شد و در بازرسی از آن هشت دستگاه باطری مسروقه خودرو و یک دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد. متهم نیز  پس از طی دوره درمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت، منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی های اولیه از متهم افزود: متهم در تحقیقات انجام گرفته با اشاره به اینکه تا کنون ۱۲ فقره سابقه کیفری در پرونده دارد، به جرایم خود مبنی بر سرقت ۳۰۰ دستگاه باطری خودرو پس از آزادی یک ماهه اش از زندان اعتراف و اقرار کرد که هر دستگاه باطری را به قیمت ۶۰ هزار تومان به مالخران اموال مسروقه در جنوب تهران به فروش می رسانده است. در ادامه سارق به دستور بازپرس شعبه پنجم ناحیه هفت تهران با قرار چند میلیارد تومانی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد