Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز شاخص کل بورس با افزایش ۱۴۹ واحدی به ۱۶۵ هزار و ۵۹۵ واحد رسید این در حالی است که روز گذشته شاخص کل با افزایش ۷۴۹ واحدی به رقم ۱۶۵ هزار و ۴۴۵ واحد رسیده بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 26 دی ماه در پایان معاملات با افزایش ۱۴۹ واحدی به ۱۶۵ هزار و ۵۹۵ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های شبکه اقتصاد و بانک ایران از معاملات امروز نشان می دهد نماد معاملاتی شرکت‌های «بانک ملت با ۱۳۷ واحد و پالایش نفت بندر عباس با ۱۰۲ واحد و گروه مپنا با ۸۹ واحد» افزایش بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای معاملاتی شرکت‌های «صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۶۰ واحد، ملی صنایع مس ایران با ۵۵ واحد و سایپا با ۵۲ واحد کاهش»، بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

بر اساس این بررسی ها طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های «پتروشیمی فارابی، سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، بازرگانی ـ صنعتی آینده‌سازان بهشت پارس، مهندسی مرآت پولاد، ریخته‌گری تراکتورسازی ایران، ‌تاپیکو، بهنوش ایران»، از سوی ناظر بازار سهام متوقف و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های «سرمایه‌گذاری البرز دارو، سبحان دارو، تاپیکو، بهنوش ایران، پتروشیمی زنجان، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران، نئوپان ۲۲ بهمن، سرمایه‌گذاری مسکن الوند، سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین و قند ارومیه» متوقف شدند. امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت‌های فرآورده‌های نسوز ایران، کربن ایران و لنت ترمز ایران به دلیل نوسان ۲۰ درصدی با وقفه ۶۰ دقیقه‌ای در معاملات امروز مواجه شدند.

 

 

 

 

این در حالی است که شاخص کل بورس سه شنبه 25 دی ماه در پایان معاملات با افزایش ۷۴۹ واحدی به رقم ۱۶۵ هزار و ۴۴۵ واحد رسیده بود و شرکت‌های پالایش نفت اصفهان با ۱۷۵ واحد و فولاد مبارکه با ۱۵۲ واحد و پالایش نفت بندر عباس با ۱۲۳ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت را  بر برآورد شاخص کل بورس داشتند و شرکت‌های بانک ملت با (۸۳) واحد، پتروشیمی جم با (۵۳) واحد و معدنی و صنعتی چادر ملو با (۴۸) واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

 

 در پایان داد و ستدهای روز گذشته بورس، در ۱۸۵ هزار و ۵۰۳ نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۵۰۶ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۷ هزار و ۲۸۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۶۲۶ هزار و ۸۹۶ میلیارد تومان رسیده بود./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی تودیع و معارفه روز پرستار افتتاح پروژه انقلاب اسلامی حجت الاسلام حاج علی اکبری سقوط هواپیما حسن روحانی رشد شاخص معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با رشد ۱۳۴۲۱ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۴۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۸۶۷ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۳,۸۰۲ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۴۰۳.۹۶۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746311

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید