Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@02:10:15 GMT

مبعلی دستیار قطبی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۱۸۷

به گزارش پارس نیوز، 

افشین قطبی پس از اینکه به عنوان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخاب شد دست به تغییر در کادرفنی این تیم زد. ابتدا مربیان خارجی این تیم یعنی ایلی استان و روبرت از فولاد جدا شدند، پس از پایان نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر عزیز فریسات و موسی سواری ۲ مربی که از ابتدای فصل در این تیم حضور داشتند از کادرفنی فولاد جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخ پوشان اهوازی در نظر دارد یک مربی جوان را به عنوان دستیار خود در این تیم برگزینند و به همین منظور چند گزینه را به مدیران فولاد معرفی کرد تا آن ها مذاکراتشان را شروع کنند. ابتدا از محسن خلیلی و سپهر حیدری ۲ بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه قهرمانی با این تیم به همراه قطبی را در کارنامه خود دارا بودند به عنوان گزینه های‌نهایی برای نشستن روی نیمکت این تیم نام برده می شد. اما پس از اینکه جدایی ایمان مبلعی بازیکن، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستانقطعی شد مدیران فولاد مذاکراتشان را با او آغاز کردند که روند این مذاکرات به خوبی پیش رفته است و مبلعی به زودی و در چند روز آینده به عنوان مربی جدید فولاد به هواداران معرفی خواهد شد.

مبلعی در این فصل برای تیم فوتبال استقلال خوزستان بازی می کرد و پس از جدایی داریوش یزدی از این تیم به همراه کریم بوستانی هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال پرسپولیس فوتبال بازی استقلال بازی رقابت های لیگ برتر فولاد فولاد خوزستان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ باشگاه سائوپائولو برزیل اعلام کرد با لوئیس زوبلدیا سرمربی آرژانتینی برای هدایت این تیم تا سال ۲۰۲۵ به توافق رسیده است و روز گذشته این توافق نهایی شده است.   لوئیس زوبالدیا سرمربی آرژانتینی بعد از قبول هدایت این تیم ­گفت: من از این چالش جدید بسیار خوشحال و مطمئن هستم. اهداف سائوپائولو با اهداف کمیته فنی ما مطابقت دارد. ما آرزو داریم که برای هواداران سه رنگ سائوپائولو شادی زیادی به ارمغان بیاوریم. او می‌تواند بخشی از تاریخ معتبر باشگاه را انجام دهد.   صحبت‌ها در مورد استخدام این مربی پس از اخراج تیاگو کارپینی از طریق یک جلسه آنلاین صورت گرفت. خولیو کاسارس رئیس این باشگاه در جلسه با دیگر مدیران میانی این تصمیم را گرفتند.   این مربی ۴۳ ساله در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در باگاه بارسلونا مربیگری کرده است و به عنوان بازیکن در تیم‌های باشگاهی کشورش حضور داشته است، اما بازی ملی در رده بزرگسالان نداشته و فقط برای تیم زیر ۲۳ سال کشورش به میدان ر فته است.

دیگر خبرها

  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام