Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:52:08 GMT

تیترها در راستای تأمین منافع نظام باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۱۹۷

تیترها در راستای تأمین منافع نظام باشد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: جذابیت تیتر روزنامه‌ها باید در راستای تامین منافع نظام باشد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با مدیر مسئولان روزنامه‌های استان زنجان، گفت: نقش رسانه در جامعه بسیار مهم است و اگر اهمیت رسانه‌ها درک نشود، جایگزینی وارد عرصه خواهد شد که برخلاف نگاه حاکمیت، مردم را رهبری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از انعکاس و پوشش اخبار دستگاه قضایی در رسانه‌های استان تأکید کرد: در این صنف انسان‌هایی فرهیخته و روشنفکری هستند که می‌توانند به لحاظ حضور در بطن جامعه و مردم به دستگاه‌ها اطلاعات دقیق بدهند، لذا از این حیث رسالت و اثرگذاری رسانه‌ها در تبیین مشکلات جامعه و مردم بسیار مهم است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان افزود: رسانه‌ها فارغ از گرایش‌های سیاسی در جهت خدمت مردم باشند. دولت‌ها در نظام ارزش پیدا می‌کنند و جایگاه افراد و دولت‌ها بر اساس نظام است، لذا ایجاد بی‌اعتمادی مردم به نظام و فاصله انداختن بین این دو نقشه دشمن است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: توجه به این امر که در چه کشوری زندگی می‌کنیم و چه انسان‌هایی جان خود را تقدیم نظام کردند، بسیار مهم است، پس کاری نکنیم که نظام آسیب ببیند، بلکه با کمک به نظام و پشتیبانی از آن دشمن را مأیوس کنیم.

این مقام قضایی اظهار کرد: جذاب بودن تیتر روزنامه‌ها باید در جهت تأمین منافع نظام باشد، نه جریان خاص و در راستای تقویت نظام اسلامی، رسالت رسانه‌ها و روزنامه‌ها بسیار سنگین است.

وی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها ابزار بسیار خوبی برای آگاه‌سازی مردم و بیان هنرمندانه فعالیت‌ها هستند و ما بایستی به سمت اقدامات پیشگیرانه برویم و با آسیب‌شناسی معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود کشور اقدامات موثرتری کنیم.

در این دیدار، مدیر مسئولان روزنامه‌های مردم نو، صدای زنجان و زنگان امروز مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه خود ارائه کردند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیتر روزنامه ها رئیس کل دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در مراسم نمادین هفته سلامت که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: امنیت، آموزش و سلامت وظیفه هر حکومت در قبال جامعه است.

وی با اشاره به وظیفه نظام و حکمرانی، ادامه داد: سه رکن اصلی و پایه مانند امنیت، آموزش و سلامت وظیفه نظام و حکمرانی است.

ستاری‌فرد اضافه کرد: لاکن سلامت مقدمه و زیربنای آن دو رکن یعنی امنیت و آموزش است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ابراز کرد: هر چند باید گفت آموزش تأمین‌کننده اصلی دو رکن سلامت و امنیت است.

وی با بیان اینکه جایگاه سلامت در نظام ارزشی و سیاست گذاری بسیار بالاست، اضافه کرد: بر اساس قاعده هر چیزی که برای بدن انسان مضر باشد، حرام است؛ هر واجبی حتی روزه به سلامت انسان آسیب ‌وارد کند، جایز نیست.

ستاری‌فرد ادامه داد: در نظام سیاست‌گذاری یکی از ساخت تربیت زیستی و بدنی است و پیشران همه ساحت‌های شش‌گانه است و مبتنی‌بر این مهم وزارت آموزش و پرورش در راستای نهادینه‌سازی آموزش و بهداشت پایه به دنبال ایجاد نظام ارزشیابی سلامت‌محور است تا رفتارهای پایه‌ای در سنین نوجوانی نهادینه کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت بابیان اینکه شعار هفته سلامت، سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است، عنوان کرد: هرچند که نیاز داریم که در خط مقدم هماهنگی آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بیشتری نیاز داریم. مراکز بهداشتی و مدارس در شهرها و روستاها باید متصل و در صورت هماهنگی بین این دو مرکز این شعار محقق می شود.

وی ادامه داد: مدرسه به عنوان نقطه اتکا دولت و ملت پنجره اجتماعی می‌تواند نسبت به خانواده سلامت‌محورشدن و مردمی‌سازی نقش‌آفرین باشد.

ستاری‌فرد اضافه کرد: موضوع پایش سلامت دانش آموزان با همکاری وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: امروز در ۱۶ دانشگاه علوم پزشکی مراقبین بهداشت برای استحکام پایه سلامت جامعه تربیت می‌شود و ۴ هزار و ۱۷۰ نیرو و مراقب بهداشت در دست استخدام قرار خواهد گرفت که قرار است در ۴ اردیبهشت آزمون آن برگزار شود و این عزیزان در مهر وارد مدارس می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد