Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس بارسلونا با اطمینان خاصی از وضعیت نامعلوم دو نفر از اعضای تیم اول صحبت می‌کند.

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا با اطمینان خاطر از تمدید قرارداد ارنستو والورده و جوردی آلبا گفت.

والورده طبق قرارداد اگر مایل به جدایی نباشد، فصل آتی هم باید روی نیمکت آبی اناری‌ها بنشیند اما این مربی در هفته‌های اخیر نسبت به آینده‌اش در بارسا ابراز تردید کرده است و همه چیز را به انتهای فصل موکول می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصا والورده می‌خواهد نتایج تیمش به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا را ببیند و سپس تصمیم بگیرد. بارسا همزمان یک پرونده تمدید قرارداد مهم دیگر را هم در دست دارد و آن حفظ جوردی آلبا است. تنها دفاع چپ تخصصی تیم اول که فقط تا سال 2020 قرارداد دارد و مذاکرات برای تمدید بسیار دیر شروع شد.

به گزارش مارکا، جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس بارسلونا درباره وضعیت این دو نفر می‌گوید:

در بارسلونا شکی نداریم که ارنستو والورده سرمربی امسال و سال آینده باشگاه خواهد بود. البته که وقتی زمان مناسبش برسد، با او در این باره حرف خواهیم زد و مشکلی در این باره وجود ندارد. اعتماد زیادی به والورده داریم. او فردی باهوش است و سبک بازی بارسا را هم می‌شناسد و بازیخوانی بسیار خوبی هم دارد. جوردی آلبا؟ البته که او در بارسلونا می‌ماند. همین حالا هم کارهای تمدید قرارداد بلندمدت او برای 5 سال آینده را شروع کرده‌ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده روی ادامه حضور اوسمار حساب کرده و به همین دلیل از این مربی برزیلی برنامه خواسته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نتایج خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا باعث شده که مسئولان باشگاه از هم اکنون به فکر تمدید قرارداد این مربی برزیلی باشند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این باره اعلام کرد که با اوسمار درخصوص شرایط تیم صحبت کرده و البته از او خواسته که برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه کند.

قرار است پس از ارائه برنامه‌ از سوی اوسمار، مسئولان پرسپولیس درباره جزئیات تمدید قرارداد این مربی با او وارد مذاکره شوند.

قرارداد کنونی اوسمار تا پایان فصل جاری معتبر است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • رضایت از سرمربی برزیلی؛ پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس