Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک خبرگزاری غربی در گزارشی اعلام کرد: اگر اشرف‌غنی انتخاب شود، ریاست اجرایی حذف خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، یک منبع نزدیک به ریاست جمهوری افغانستان امروز سه شنبه به خبرگزاری بی‌بی‌سی اعلام کرد: تیم انتخاباتی محمد اشرف غنی (رئیس جمهوری کنونی افغانستان) برای انتخابات آتی، شامل ۲ معاون و یک نماینده از سایر اقوام افغانستان، تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام این منبع، در تیم تعیین شده، پست ریاست اجرایی منحل می‌ شود.

به گزارش بی‌بی‌سی، تکمیل تیم انتخاباتی محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو در واقع به معنای پایان مذاکرات و رایزنی‌های روزهای اخیر وی است.

بر اساس قانون اساسی افغانستان نامزد ریاست جمهوری این کشور ۲ معاون دارد که همزمان در یک تیم انتخاباتی باید معرفی و ثبت نام شوند.

این در حالیست که انتخابات ریاست جمهوری افغانستان قرار بود در ۳۱ فروردین سال ۱۳۹۸ برگزار شود؛ اما با ۳ ماه تاخیر قرار است که ۲۹ تیرماه برگزار شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان انتخابات ریاست جمهوری فروردین مذاکرات و رایزنی ها تیم انتخاباتی معرفی منبع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد