Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه قرآنی و تبلیغات اسلامی کرمانشاه به منظور بالارفتن کارایی مراکز قرآنی استان خبر داد.
وی افزود: این تفاهم‌نامه در بندهایی در خصوص قرادادهای مالی، تجهیزات و مکان اتحادیه منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: مکان اتحادیه قرآنی استان به اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه انتقال می‌یابد و این امر به منظور همکاری بهتر با اداره امور قرآنی استان کرمانشاه است.
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای همکاری اداره امور قرآنی و اتحادیه قرآن استان کرمانشاه در مسیر ساماندهی فعالیت‌های قرآنی استان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های دوطرف برای ارتقاء فعالیت‌های قرآنی مورد تأکید است.
وی در پایان به نکاتی درخصوص کمبود فضا و نبود زیرساخت‌های لازم برای اجراء و سیاست‌گذاری فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: باید تمام دستگاه‌های قرآنی، پویش‌های مردمی و تشکل‌های مؤسسات فعال در راستای ارتقاء فعالیت‌های قرآنی تلاش کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی حجت الاسلام محمدی انعقاد تفاهم نامه همکاری اتحادیه قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان