Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی این روز، اغلب معاملات شرکت ذوب آهن و نیز آلومینیوم ایران در این تالار با رقابت مواجه بودند. در این میان، پرارزشترین محصول به شمش ۹۹.۸ p ۱۰۰۰ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به میزان حدودی ۳۸ میلیارد تومان اختصاص داشت. این محصول امروز با حدود ۱۲ درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی ۱۹ هزار و ۴۲ تومان فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در ۱۹ دی، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد رشد قیمت داشت.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه 26 دی ماه، میزبان 12 هزار و 530 تن سبد تیرآهن، 17 هزار و 600 تن سبد مخلوط، هفت هزار و 150 تن سبد میلگرد مخلوط، دو هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، 120 تن سولفور مولیبدن، 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها، یک هزار و 760 تن ورق گرم و 49 کیلوگرم شمش طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه شد. 

 گفتنی است، در برابر این میزان عرضه، حجم معاملات این تالار حدود 31 هزار و 382 تن بود که حدود 161میلیارد تومان ارزش داشت، این معاملات طی 80 قرارداد انجام شدند.

طی این روز، اغلب معاملات شرکت ذوب آهن و نیز آلومینیوم ایران در این تالار با رقابت مواجه بودند. در این میان، پرارزشترین محصول به شمش 99.8 p 1000 شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به میزان حدودی 38 میلیارد تومان اختصاص داشت. این محصول امروز با حدود 12 درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی 19 هزار و 42 تومان در حجم 2000 تن فروخته شد و نسبت به معامله قبلی خود در 19 دی، 2.1 درصد رشد قیمت داشت. 

طی معاملات امروز، سبد تیرآهن 14، 16، 18، 22 طول کوتاه شرکت ذوب آهن اصفهان (ذوب) نیز با قیمت پایه کیلویی 3128 تومان در حجم 10 هزار تن به طور سلف فروخته شد و با حدود 31 میلیارد تومان ارزش، از پرمعامله ترین کالاهای این تالار بود. 

همچنین، سبد مخلوط تیرآهن 1277-00 این شرکت هم با 0.60 درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی 3187 تومان در حجم 7920 تن به طور سلف معامله شد. 

سبد مخلوط تیرآهن 1278-00 این شرکت اما امروز با 2.11 درصد رقابت نسبت به قیمت پایه، کیلویی 3235 تومان در حجم 8800 تن به طور سلف فروخته شد و 28.4 میلیارد تومان ارزش داشت. 

کم ارزشترین محصول این تالار نیز به شمش طلا 997 معدن زرشوران به میزان 435 میلیون تومان تعلق داشت. این محصول امروزبه قیمت گرمی 435 هزار توماندر حجن 0.001 تن فروخته شد. 

گفتنی است، طی این روز سبد میلگرد فولاد سپید فراب کویر، سبد میلگرد فولاد خرمدشت تاکستان و ورق گرم فولاد اکسین خوزستان (برای دومین مرتبه) هم در این تالار عرضه شده بود که مورد معامله قرار نگرفت.  

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000BmT برچسب ها: بورس ، بورس کالا ، اقتصاد

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس بورس کالا اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی توپچی‌ها می‌گوید زمان آن فرا رسیده که ثابت کنیم چه تیمی هستیم.

طرفداری | پس از دو شکست تلخ، توپچی‌ها مقابل یک حریف سرسخت در خانه‌اش به پیروزی رسیدند.

تیم‌های وولورهمپتون و آرسنال امشب در دیداری از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان آرسنال مقابل وولورهمپتون با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پس از پیروزی مقابل وولورهمپتون و صدرنشینی موقت در لیگ برتر انگلیس در مصاحبه با اسکای اسپورت در مورد این بازی صحبت کرد.

وولورهمپتون 0-2 آرسنال؛ ما هنوز زنده‌ایم! حالا زمان ثابت کردن خودمان است

حالا زمان آن فرا رسیده که ثابت کنیم چه تیمی هستیم. آیا می‌خواهیم به عنوان یک تیم، به عنوان یک باشگاه، گامی رو به جلو برداریم؟ پس باید با هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید، آن هفته را پشت سر بگذاریم و دیگر فراموش کنیم. می‌خواهیم در صدر باشیم؟ فقط یک راه برای آن وجود دارد. باید با این واقعیت کنار بیاییم.

هنوز می‌خواهیم بهتر شویم

ما در حال حاضر برای دومین فصل متوالی، دوباره برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم. اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای این بچه‌ها داشتیم. ما تا حدودی پیشرفت کرده‌ایم، اما مطمئناً به اندازه کافی به آن پیشرفت مدنظرمان نرسیده‌ایم و هنوز هم می‌خواهیم بهتر شویم.

گل لیاندرو تروسار

همه گل‌هایی که بازیکنان در طول فصل می‌زنند مهم هستند و او دوباره تاثیر خودش را در تیم گذاشت و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

پیروزی مقابل وولورهمپتون

این یک واکنش بسیار خوب بود، خیلی به آنها افتخار می‌کنم. ما به درستی واکنش نشان دادیم. مستحق برد در این بازی بودیم و دوباره کلین‌شیت کردیم. بدیهی است که از باخت به بایرن مونیخ ناامید هستیم، با اختلاف کم، اما پنج بازی دیگر باقی مانده و ما دوباره صدرنشین هستیم. حتی با نتیجه 2-0 شما هرگز مطمئن نیستید و آنها (وولورهمپتون) تیم خوبی هستند، آنها تغییراتی ایجاد کردند و برای ما مشکلاتی ایجاد کردند.

دوباره کلین‌شیت کردید

ما از نظر دفاعی ثبات زیادی داشته‌ایم و این سکوی پرتابی است که برای پیروزی در بازی‌های این لیگ لازم است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بازی‌های خودمان را ببریم و وقتی به فرمی که در سال جاری داریم نگاه می‌کنید، باورنکردنی است، اما هنوز به آن شکل در صدر جدول نیستیم، اما خب این کیفیت لیگ برتر است.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم