Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:37:55 GMT

وضعیت حصر موسوی و رهنورد از زبان دخترشان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۴۷۱

وضعیت حصر موسوی و رهنورد از زبان دخترشان

زهرا موسوی فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنور شرایط کنونی حصر والدین خود را تشریح کرد.

به گزارش جماران،  زهرا موسوی با بیان اینکه  در مقایسه با گزارش قبلی از خود از حصر  تغییرات ویژه ای رخ نداده است، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: دو در که با فاصله چند متر  بر سر در کوچه نصب شده، همچنان باقی است. این درها قفل بوده و هنگام مراجعه خانواده برای ملاقات توسط ماموران باز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی در ادامه با بیان اینکه کلید درب های ورودی خانه در دست ساکنین نیست افزود: بخش شوفاژخانه داخل زیر زمین، در و راه پله پشتی خانه که با یک در چوبی از محیط مسکونی منزل مجزا شده و نیز پشت بام در دست ماموران است.

زهرا موسوی گفت: جوش پنجره ها که حدود هشت سال پیش توسط ماموران انجام شده بود همانطور که در گزارش قبلی نیز اشاره شده است باز شده است.

 

وی همچنین به نصب دوربین هایی در فضای بن بست و حیاط داخل خانه اشاره کرد و افزود: وجود سایر وسایل اطلاعاتی نظارتی نیز همچنان باقیست.

 

زهرا موسوی در خصوص ارتباط تلفنی با پدر و مادر خود نوشته است: ارتباط تلفنی در چند ماه اخیر  امکان پذیر بوده اما یک مامور واسطه ی هر گونه تماس تلفنی دختران و محصورین می باشد.

وی با اشاره به گزارش قبلی خود در خصوص  اجازه دیدار پدر و مادرش با اقوام درجه یک تحت نظر و تصمیم گیری ماموران اضافه کرد: تاکنون پیشنهاد و یا ابلاغی برای آزادی رفتن به منزل هیچ کدام از دوستان داده نشده تا در مورد رد یا قبول آن  توسط محصورین تصمیم گیری می‌شود.

زهرا موسوی در مورد سلامتی پدر و مادرش هم اظهار کرد: سلامت محصوران توسط پزشکان با حضور ماموران تحت نظارت و بررسی است و اکنون در سلامتند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دختر میرحسین موسوی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد

به گزارش همشهری آنلاین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 845421 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی