Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ظهیریان فرمانده انتظامی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:  با تلاش پلیس و همکاری مردم سرقت از اصناف امسال در مقایسه با پارسال ۵۴ درصد کمتر شده است.

وی افزود: مغازداران یا وجوه اضافی داخل مغازه‌ها را به بانک‌ها بسپارند یا مغازه خود را به دوربین‌های مدار بسته مجهز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/س خ

میزان سرقت در مهاباد امسال کاهش یافته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ماه امسال ۱۷.۵ میلیون تن انواع کالا در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی در اولین ماه بهار امسال 2 میلیون و 112 هزار و 331 تن کالای نفتی و 4 میلیون و 387 هزار و 290 تن کالای غیرنفتی در بنادر کشور تخلیه شده است.

در فروردین ماه 5 میلیون و 407 هزار و 696 تن کالای نفتی، 5 میلیون و 616 هزار و 481 تن کالای غیرنفتی و مجموعا 11 میلیون و 24 هزار و 177 تن کالای نفتی و غیرنفتی بارگیری شده است.

همچنین 199 هزار و 962 TEU کانتینر در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که در مقایسه با فروردین سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

تخلیه‌و‌بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی فروردین ماه امسال، معادل 199 هزار و 962 TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل 184 هزار و 100 TEU بود، رشد  8.6 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در سال ۱۴۰۳
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • ریزش شدید داوطلبان کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • کاهش ۱۵ درصدی داوطلبان حاضر در کنکور ۱۴۰۳
  • کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان