Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:25:06 GMT

پیامک‌های دریافتی 97/10/26

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۵۵۹

پیامک‌های دریافتی 97/10/26

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

6190...991: عدم واریز عیدی مددجویان کمیته امداد شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان را پیگیری کنید.

 

5148...0913: سلام .یه سر به شهرستان لردگان .استان چهارمحال بختیاری بزنید .ببینید چه می‌گذره تو فرمانداری و شهرداری .شهردار حکم دیوان داره اجرا نمی‌کنند .گزارش تهیه کنید .

 

3460...990: شرکت‌های حفاری نفت وگاز مستقر دراهواز حقوق 97 مطالبات 95 .96 رانمی دهنداجاره نشین هستیم.تفاوت حقوقی زیاد است.از 20 میلیون به بالا ولی ما بامدارک بالا 3میلیون تومان پیگیری کنید.

 

6977...0911: باسلام مدتی است سبد کالا ما قطع شده چه کار کنیم ؟

 

9586...0916: باسلام نظامی بازنشسته هستم با 28سال خدمت در جبهه حضور داشته ام و پای راستم درحین خدمت ناقص شده است حال ده روز مانده به سر برج به خدا قسم از نانوایی نان قرضی می‌گیرم،التماس دعا

 

0266...0903: سلام من مادرم فلج و مستمرى از تأمين اجتماعى 1ميليون تومان ميدن بسته حمايتى 300هزارتومان راکى ميدن

 

6088...0917: الان سه ماه است که بیمه تکمیلی جانبازان بازنشسته قطع شده چرا؟خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

4808...0913: توی چهارمحال مشکل زیاده بجا بردن آب به اصفهان، مسئولین مشکلاتشو حل کنن چندماهه شبکه تلویزیونی خراب است لطفا پیگیری کنید.

 

1368...0919: سلام. موضوع گزارش تخلف شرکت سایپاما تیر ماه سال جاری برای خرید خودرو آریو ثبت نام کرده بودیم و مبلغ 20 میلیون واریزی داشتیم. موعد تحویل خودرو هم آخر شهریور بود. الان بعد از گذشت چند ماه برای ما دعوتنامه صادر شده ولی به جای قیمت شهریورماه به ما قیمت جدید رو گفتن و تو نمایندگی میگن باید به جای 42 میلیون، 72 میلیون پرداخت کنید. یعنی 30 میلیون بیشتر دارن از ما طلب می‌کنن. ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

 

3732...0918: سلام کسانی که توانایی بیمه شدن ندارند چون از لحاظ اقتصادی توانایی پرداخت ندارند دولت چه فکری برای آنها دارد اسماعیل بساطی از روستای لرینی آجودانی اسلام آبادغرب.

 

1661...0939: سلام ماهایی که زیرنظربیمه روستایی هستیم چراسبدحمایتی تعلق نمی‌گیره تواین اوضاع چه بایدکرد.

 

1342...0935: گفتند موسسات مالی تا سقف 100 میلیون تومن تصفیه شده اما کاسپین پول ما را بلوکه کرده لطفا پیگیری کنید.

 

6272...0918: باسلام لطفا ازمسئولین بخواهید یه اقدام عملی برای کاهش قیمت گوشی موبایل انجام دهند شعاربس است عمل کنندعلی ازشهرستان آبدانان.

 

0629...0910: سلام خسته نباشید گزارش درمورد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد گزارش تهیه کنید بعد 12سال خونه تحویل نگرفتیم هیچ روزبه روز پول اضافه میخوان پروژ آذین اسکان

 

0028...0911: باسلام .متاسفانه سبدحمایتی کالا مربوط به کارگران رو موقعی واریز خواهندکرد که فقط یک کیلوگوشت بشه خرید.لطفا پیگیری کنید.

 

3150...913:  چطورسهام عدالت میدن شامل ما نمی‌شه به مسئولین بگوییدکارگرهستم .

 

6987...0914: چرا بانک مرکزی دستور استمهال وام‌های کشاورزان را اجرا نمی کند.

 

4189...0918: با سلام ما هزینه کارت ملی نداریم از مسولین عاجزانه از مسئولین می خواهم اقدام کنند .

 

0537...0911: خوهشا پیگیری کنید گر پارکبان‌ها مجوز ندارند به مردم اعلام کنید پول الکی ندهند.

 

9358...0919: سلام خداقوت متاسفانه شاهدیم خودروسازها زودتر از موعد خودروهارو تحویل دادن، این درحالی هست که برای بعضی دیگه از مردم رو با تاخیر هم تحویل ندادن، انگار بعضی ها از روابط استفاده می‌کنند.مثلا پرایدی که با کلی دنگ وفنگ مردم ثبت‌نام کردند و گفتند امکان صلح نداره و می‌خوایم فقط به دست مصرف‌کننده واقعی برسه، با موعد تحویل خرداد ۹۸ رو در آبان ۹۷ تحویل دادن اون هم با قیمت قدیم خب این یک نمونه هست، معلوم نیست این تعداد چقدر هست و آیا دست دلال ها میره یا مردم...لطفاً این خبر رو کار کنید، ما که دستمون به جایی بند نیست.

 

0667...0937: با سلام خسته نباشید من یک سرباز معلم هستم حقوق من 650 تومن بود سازمان برنامه ریزی و بودجه و وزارت آموزش و پرورش حقوقمون رو 225 تومان کرد من روزی 120 کیلومتر برای رفتن به مدرسه راه میرم لطفا به داد ما برسید

 

8605...0990: سلام چرا گارگر های فضای سبز 5 ماه حقوق نگرفته لطفا پیگری کنید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • عزیزم 03/03.03 به دنیا بیا لطفاً!
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!