Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@16:35:38 GMT

جاده کندوان یکطرفه میشود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۵۶۵

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: جاده کندوان عصر جمعه به سمت کرج یکطرفه می شود. ناطقان: سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد وتردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۶ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ دی ماه از محورهای کرج- چالوس و هراز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود : تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۸ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، عنوان داشت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز و تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ دی ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی سرد از امشب به استان و احتمال بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان به شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خودروهای خود را به تجهزات زمستانی مجهز کنند.

سرهنگ قدمی، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است. منبع: مهر برچسب ها: جاده کندوان ، یکطرفه ، ترافیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جاده کندوان یکطرفه ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد

تین نیوز

یک راننده کامیون چند شب پیش شاهد عینی حادثه ای عجیب در اتوبان ساوه تهران بود که نصف اتوبان را مسدود کرد.

به گزارش تین نیوز، این شاهد عینی در شبکه های اجتماعی نوشت: رانندگانی که در مسیر اصفهان به تهران تردد می کنند شامگاه 30 و بامداد 31 فروردین در اتوبان ساوه به تهران شاهد حادثه ای بودند که مسدودی نصف اتوبان را به دنبال داشت.

وی در شرح حادثه گفت: نزدیک به پل همدان‌ تا رو به روی مامونیه داخل اتوبان مقدار زیادی میلگرد که‌ به صورت حرفه ای چهار شاخ شده بود داخل جاده ریخته شده بود.

این راننده افزود: به دلیل تاریکی هوا، لاستیک حدود 20 تا 30 دستگاه خودرو بر اثر رد شدن از روی این میخ های چهار شاخه ترکید و نصف اتوبان مسدود شد.

وی از رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند خواست یا در طول روز از این مسیر تردد کنند و یا دقت بیشتری به جاده داشته باشند.

یکی دیگر از رانندگان نیز در مورد این حادثه گفت: این میخ ها توسط شوتی ها یا همان خودروهای حامل کالای قاچاق و برای جلوگیری از تعقیب توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی در جاده ها ریخته می شود و در اتوبان تبریز مشابه این حادثه نیز اتفاق افتاده است.

قابل ذکر است پیش از این نیز  تعدادی از رانندگانی که در محورهای مواصلاتی کشور تردد می کنند در تماس با تین نیوز از تخلفات رانندگان شوتی اظهار گله و شکایت کرده و خواستار نظارت بیشتر نیروهای انتظامی با این پدیده شده بودند.

 سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز اواخر سال 1402 از مقابله جدی پلیس با شوتی ها خبر داده و اعلام کرده بود که با اقدامات آتی نیروی انتظامی و پلیس راهور، پدیده شوم خودروهای شوتی که از یک سو موجب اختلال ترافیک جاده ها و از سوی دیگر موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند، برچیده خواهد شد.به گفته وی در سالجاری ۵۰۰ نفر از هم وطنان در جاده ها بر اساس حوادث ناشی از تخلفات خودروهای شوتی جان خود را از دست داده اند. ضمنا تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی نیز در مقابله با این پدیده به شهادت رسیده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محور قدیم کندوان در حوزه البرز مسدود می شود
  • ◄ ابتکار قاچاقچیان در اتوبان ساوه تهران نصف اتوبان را مسدود کرد
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران