Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراخوان مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

علی گرجی رئیس ستاد اجرایی چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب ‌اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقه با موضوعات اهداف، مبانی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خودباوری و پیشرفت‌های علمی، انقلاب اسلامی و احیای منزلت زن مسلمان، افتخار به گذشته انقلاب اسلامی، امید به آینده انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی، و احیای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متن طرح‌های این سخن‌نگاشت می‌تواند بر گرفته از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله) و یا جملات پر مفهوم و حاوی پیام مرتبط با موضوع فراخوان اشد.

گرجی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و نام شهر محل سکونت خود را تا ۱۲ بهمن امسال، به دبیرخانه این فراخوان یا به صورت فایل jpg و با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت به شماره ۰۹۹۱۳۱۳۳۸۲۰ در پیام رسان‌های سروش و ایتا ارسال نمایند.

وی گفت: سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش سه میلیون ریال، سه کارت هدیه دو میلیون ریالی و ۱۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی از جوایز اهدایی به به طرح‌های برگزیده خواهد بود.

گرجی، زمان داوری این مسابقه را در دهه مبارک فجر اعلام کرد و گفت: جوایز برندگان در یوم الله ۲۲ بهمن تقدیم و یا به آدرس آنها ارسال می‎شود.

انتهای پیام/ن

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء در نقاط مختلف استان به مناسبت سالروز شهدای ورزشکار

- برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید شاخص کشور در لردگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • دفن غیراصولی پسماند در ۱۰۱ نقطه چهارمحال و بختیاری
  • یکی از رسالت‌های مهم الهی، مسأله عفاف و حجاب در جامعه است
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود
  • اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری