Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:16:23 GMT

نیمی از کارمندان رباتیک یک هتل چینی اخراج شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۱۷۷۰

نیمی از کارمندان رباتیک یک هتل چینی اخراج شدند

یک هتل در چین که ربات‌ها را به عنوان کارمندان خود استخدام کرده بود، مجبور شد نیمی از آنها را اخراج کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، یک هتل در چین که برخی کارمندان خود را از میان ربات‌ها انتخاب کرده بود، مجبور شد نیمی از آنها را اخراج کند. این هتل موسوم به "هن نا" (Henn na) که در سال 2015 افتتاح شد، نخستین هتلی است که ربات‌ها را به عنوان کارمند در خدمت گرفته است اما در پی شکایات پی‌ در پی مشتریان، بیش از نیمی از 243 ربات حاضر در هتل اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارمندان هتل گفت: با اخراج ربات‌ها، دیگر مجبور نیستیم که دائما به شکایت‌های مشتریان درباره مشکلات ایجاد شده توسط ربات‌ها پاسخ دهیم.

کارمندان این هتل، ربات‌های گوناگونی از جمله ربات دایناسور و ربات شبه انسان را شامل می‌شوند. این هتل، کار خود را با حدود 80 ربات آغاز کرد و به زودی ربات‌های بیشتری شامل انسان‌ها و سگ‌های رباتیک به آن افزود. در هر حال، مسافران اغلب از اختلال در کار ربات‌ها شکایت می‌کردند.

یکی از مسافران ادعا کرد که ربات حاضر در اتاق با شنیدن صدای خرناس او، بیدارش کرده است. یکی از ربات‌ها موسوم به "چوری" (Churi)، نخستین ربات دستیاری بود که در این هتل استخدام شد و در همه اتاق‌ها نیز حضور داشت اما مهمانان دریافتند که این ربات حتی از عهده پاسخ دادن به سوالات ساده نیز برنمی‌آید.

این هتل در قسمت پذیرش خود و پشت میز، دو ربات دایناسور قرار داده است. این ربات‌ها با کمک حسگرهای خود می‌توانند حرکت مشتریان را تشخیص دهند و به آنها خوش‌آمد بگویند. ربات‌های دایناسور، به تبلتی متصل هستند که به مشتریان امکان می‌دهد زبان مورد نظر خود را نیز انتخاب کنند.

نکته منفی حضور دایناسورها این بود که مسافران در بدو ورود خود با دایناسورهای عظیم‌الجثه روبرو می‌شدند و این موضوع، برای برخی از آنها کمی ناخوشایند بود.

"هیدئو سوادا"(Hideo Sawada)، مدیر هتل گفت: استفاده از ربات‌ها در این زمان، یک تلاش جدی برای به کار بردن فناوری و کاهش هزینه محسوب می‌شود. من امیدوارم که در آینده ربات‌ها بتوانند از عهده انجام دادن 90 درصد از کارهای انسانی برآیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ربات هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟

تلگرام که با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان و به‌خصوص ایران محسوب می‌شود، امکان ارسال رمزارز تتر (USDT) را ازطریق بلاک‌چین TON برای کاربرانش فراهم کرده است.

تلگرام کیف پول رمزارز داخلی خود را ازطریق ربات Wallet ارائه می‌کند؛ اما طبق اعلام یکی از کانال‌های خبری ایرانی، خدمات مذکور برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست و خطر از دست رفتن سرمایه و بلوکه‌شدن دارایی وجود دارد.

ظاهراً همه‌ی ایرانی‌ها از دسترسی به خدمات ربات Wallet تلگرام محروم شده‌اند؛ این در حالی است که والت کیف پول ارز دیجیتال تلگرام ابتدا برای همه‌ی کاربران دردسترس بود.

به‌گفته‌ی کانال خبر فوری ارز دیجیتال، پس از تحریم‌هایی که ایالات متحده علیه ایران اعمال کرده است و همچنین به‌دلیل مشکلات فیشینگ در والت داخلی تلگرام، قانون احراز هویت برای کاربران جدید فعال شد. این کانال تلگرامی اضافه کرد ایرانی‌هایی که در والت تلگرام خود دارایی رمزارزی دارند و نمی‌توانند آن را برداشت کنند باید به ربات پشتیبانی رسمی والت تلگرام به آدرس Wallet_Supportbot مراجعه و درخواست برداشت موجودی‌شان را ثبت کنند.

ظاهراً برداشت دارایی از والت تلگرام برای ایرانی‌ها، فقط یک‌بار امکان‌پذیر است و اگر بار دیگر ارز دیجیتال یا NFT به این کیف پول واریز کنید، امکان برداشت نخواهید داشت.

منبع: زومیت

tags # تلگرام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • ربات انسان‌نمای تسلا سال آینده آماده فروش می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • (ویدئو) استفاده از برانکارد رباتیک در جنگ اوکراین و روسیه
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟