Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو کرانچار در حاشیه اردوی قطر تیم امید در مورد وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، گفت: تیم ملی ایران توانست به جام جهانی صعود کند و یک موفقیت بزرگ را رقم بزند و به شیوه زیبایی توان خودش را به نمایش گذاشت. اگر این تیم مسیر موفیقیت را در جام ملت هم طی کند اتفاق بسیار خوبی رقم می‌خورد. کل مردم ایران انتظار یک نتیجه خوب را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم و به همراه همه اعضای کادرفنی تیم امید همه ما تیم ملی‌بزرگسالان را تشویق خواهیم کرد.

نیکو کرانچار فرزند زلاتکو کرانچار که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کرواسی را دارد این روزها کلاس‌های مربیگری را می‌گذارند به همین خاطر در اردوی قطر کنار تیم امید و پدرش حاضر شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطر تیم ملی تیم ملی ایران جام جهانی زیبایی مردم ایران ایران تیم ملی ایران موفقیت آرزوی کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته طرحی در استان گلستان با عنوان جام آرزوها برگزار شد که در این طرح دل نوشته‌های یتیمان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری ادارات استان اجرایی شد، افزود: کارمندان دستگاه‌های مختلف با هماهنگی که در درون سازمان خود داشتند چند آرزوی بچه‌های یتیم را انتخاب می‌کردند و آن را با کمک یکدیگر به سر انجام می‌رساندند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: سال گذشته ۳۰۳ آرزوی یتیم توسط خیران گلستانی برآورده شد.

بابایی با اشاره به اینکه طی برنامه ریزی های انجام شده امسال هم این مراسم در استان اجرایی می‌شود، گفت: تا کنون هزار و ۲۰ آرزوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد بین ادارات استان توزیع شده که پس از تحقق آرزوهای ایتام، طی مراسمی باشکوه در حضور مسؤولان استانی به ویژه نمایندگان اداراتی که در طرح مشارکت داشتند و جمعی از فرزندان ایتام این هدایا به آنها تحویل داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم جام آرزوها با حضور خیران و ایتام تحت حمایت در اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6080461

دیگر خبرها

  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند