Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- رییس هیات کشتی شهرستان بهشهر گفت: حدود 50 کشتی گیر از کشورهای روسیه، گرجستان، آذربایجان و ارمنستان به عنوان 4 کشور خارجی شرکت کننده در شانزدهمین دوره رقابت های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد وارد مازندران شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شانزدهمین دوره این مسابقات در رده سنی جوانان روزهای 27 و 28 دی ماه سال جاری در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر در شرق مازندران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرام جعفری عصر چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهید هاشمی نژاد بهشهر به نمایندگی از مازندران در این مسابقات است و تیم های برتر 17 استان کشور نیز به عنوان تیم های داخلی شرکت خواهند کرد.
رییس هیات کشتی بهشهر اضافه کرد: همه تمهیدات و هماهنگی های لازم با مسئولان شهرستان بهشهر و استان برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات انجام شده و مسئولیت واحدهای برگزار کننده مسابقات نیز مشخص شده است.
جعفری اظهار کرد که برای مسابقات این دوره به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب 300- 200 و 150 دلار جایزه نقدی اهداء خواهد شد.
وزن کشی این مسابقات از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه در خانه کشتی بهشهر انجام و مسابقات نیز از ساعت 10 در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار خواهد شد.
در پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد که روزهای 11 و12 اسفندماه سال96 برگزار شد، با قهرمانی تیم بهشهر میزبان مسابقات به پایان رسید.
در مسابقات دوره گذشته که با حضور 213 کشتی گیر در قالب 20 تیم داخلی و خارجی برگزار شد، مقام دوم این دوره از مسابقات کشتی آزاد به تیم جمهوری آذربایجان رسید و تیم دخانیات تهران هم جایگاه سوم را تصاحب کرد.
ک/7327/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي بين المللي مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) چاقوکشی در مسابقات کشتی در مازندران!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • (ویدیو) چاقوکشی در مسابقات کشتی در مازندران!