Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شانزدهمین دوره این مسابقات در رده سنی جوانان روزهای 27 و 28 دی ماه سال جاری در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر در شرق مازندران برگزار می شود.
شهرام جعفری عصر چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شهید هاشمی نژاد بهشهر به نمایندگی از مازندران در این مسابقات است و تیم های برتر 17 استان کشور نیز به عنوان تیم های داخلی شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات کشتی بهشهر اضافه کرد: همه تمهیدات و هماهنگی های لازم با مسئولان شهرستان بهشهر و استان برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات انجام شده و مسئولیت واحدهای برگزار کننده مسابقات نیز مشخص شده است.
جعفری اظهار کرد که برای مسابقات این دوره به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب 300- 200 و 150 دلار جایزه نقدی اهداء خواهد شد.
وزن کشی این مسابقات از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه در خانه کشتی بهشهر انجام و مسابقات نیز از ساعت 10 در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد برگزار خواهد شد.
در پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد که روزهای 11 و12 اسفندماه سال96 برگزار شد، با قهرمانی تیم بهشهر میزبان مسابقات به پایان رسید.
در مسابقات دوره گذشته که با حضور 213 کشتی گیر در قالب 20 تیم داخلی و خارجی برگزار شد، مقام دوم این دوره از مسابقات کشتی آزاد به تیم جمهوری آذربایجان رسید و تیم دخانیات تهران هم جایگاه سوم را تصاحب کرد.
ک/7327/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کشور دلار دی ماه کشتی کشتی آزاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر تجارت خارجی کره شمالی برای دیدار با مقامات روسیه وارد مسکو پایتخت این کشور شد.

«الکساندر کوزلوف» رییس کمیسیون بین دولتی همکاری روسیه و کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کرد که هیاتی از کره شمالی به ریاست «یون جونگ هو» وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شده است.

این مقام روسیه در پیامی یادآور شد که وی و یون جونگ هو، رئیس مشترک کمیسیون بین دولتی روسیه و کره شمالی هستند.

سال گذشته میلادی، یک هیات روسی به ریاست «الکساندر کوزلوف به کره شمالی سفر کرد تا در نشست اعضای کمیته بین دولتی همکاری در تجارت، اقتصاد، علم و فناوری مسکو و پیونگ یانگ شرکت کند.

کد خبر 6063760

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • وزیر تجارت خارجی کره شمالی وارد مسکو شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین