Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال و شمال شرق استان دیاله حاکیست، عملیات نیرو‌های عراقی در مناطق «خانقین، السعدیه، جلولا، مقدادیه و بعقوبه» علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش هم حملات سنگینی را علیه نیرو‌های تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی انجام دادند و مواضع آنان را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک منبع میدانی در گفت: وگو با میزان به جزئیات حملات اشاره کرد و افزود: تروریست‌های داعش مواضع نیرو‌های بسیج مردمی را در منطقه «تل سلیمه» در حومه دریاچه حمرین (۵۵ کیلومتری شمال شرق شهر بعقوبه) نشانه رفتند.

این منبع میدانی از آماده باش نیرو‌های عراقی در این محور خبر داد و گفت: نیرو‌های بسیج مردمی در گام نخست موفق شدند تحرکات تروریست‌ها را رصد کنند و به سرعت وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: نیرو‌های تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی پس از درگیری‌های سنگین توانستند پیشروی تروریست‌های داعش را متوقف کنند و در نهایت آنان را عقب راندند؛ ۱۵ تن از تروریست‌های داعش در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش میزان، سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن ضربات سنگین از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند؛ تروریست‌ها درصدد بودند بخش‌هایی از مسیر ارتباطی جلولا - مقدادیه را مسدود کنند که ناکام ماندند.

در حال حاضر، بخش‌هایی از شمال شرق، شمال و شمال غرب استان دیاله، مناطق مرزی مشترک با استان صلاح الدین و بخش‌هایی از حومه ارتفاعات حمرین به عناصر مخفی تروریست‌های داعش آلوده هستند.

منبع: میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان اسرائیل در گزارشی به حجم سنگین حملات حزب الله لبنان پرداخته‌اند.

از جمله روزنامه هاآرتص در گزارش خود پیرامون حمله اخیر حزب الله نوشته است که بین ۱۰ تا ۱۵ گلوله در منطقه مارگلیوت سقوط کرد و باعث قطع برق در شهرک شد، اما هیچ آژیر خطری به صدا درنیامد.

پیش از این، حزب الله لبنان اعلام کرده بود که شهرک مارگلیوت در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف حمله قرار داده است.

در همین ارتباط مقاومت اسلامی حزب الله اعلام کرد که در واکنش به کشتار حنین، شهرک «مارگلیوت» با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی حزب الله همچنین اعلام کرد که سربازان دشمن اسرائیلی در شهرک المناره در ساختمانی که در آن مستقر بودند، هدف گرفته شدند.

رسانه‌های نظامی در مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده‌اند که تا کنون ۱۹۹۸ عملیات در جبهه‌های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق طی ۲۰۰ روز انجام شده است.

پیشتر نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داده بود.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «مرگلیوت» شلیک شده و آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و حمله توپخانه‌ای ارتش این رژیم به اطراف «حولا» و «وادی شبعا» در جنوب لبنان خبر داد.

کد خبر 6087119

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد