Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روز چهارشنبه پلیس استرالیا ۵ نوجوان را که قصد دزدی مسلحانه از یک مرکز خرید شلوغ در سیدنی داشتند را دستگیر کرد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، روز چهارشنبه پلیس استرالیا ۵ نوجوان را که قصد دزدی مسلحانه از یک مرکز خرید شلوغ در سیدنی داشتند را دستگیر کرد. پس از دریافت گزارش سرقت مسلحانه، نیرو‌های پلیس در صحنه مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
به گزارش خبرگزاری دیلی‌میل، ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد ۸ افسر پلیس مظنونین را با دستبند دستگیر می‌کنند، اما پس از بازرسی بدنی پلیس متوجه قلابی بودن اسلحه می‌شود. پلیس تمامی افراد را بازداشت می کند.





انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دزدی مسلحانه تقلبی مرکز خرید سیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی (معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب) محکوم کرد.   وی یادآور شد: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج، با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه ۱، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز