Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، در پی سانحه هواپیمای بوئینگ707 نیروی هوایی ارتش که به شهادت 15 نفر از سرنشینان آن انجامید، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

وقوع سانحه دلخراش هوایی که منجر به شهادت عده‌ای از بهترین فرزندان ارتش جمهوری اسلامی که در راه خدمت به مردم جان خود را نثار کردند، خصوصاً امیر سرافراز «غفور قجاوند» و همرزمانش که علاوه بر خدمت به کشور عزیزمان با ایثار و شهامت در دفاع از مظلومان در کمک رسانی به مردم مظلوم سوریه و عراق و پشتیبانی از مدافعان جان بر کف آل الله و در تکمیل مجاهدت رزمندگان و ایثارگران نقش مؤثری داشته اند، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از اهتمام شایسته دلاور مردان آن نیرو در امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار تقدیر کرد و این حرکت را نشانه روحیه ایثار و مجاهدت و برگ زرینی در کارنامه پرافتخار ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت در متن پیام دکتر بهرام عین اللهی خطاب به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی - فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است:« اهتمام شایسته دلاورمردان نیروی هوایی ارتش به امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار، نشانه روحیه ایثار و مجاهدت و برگ زرینی در کارنامه پر افتخار ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن قدردانی از تدابیر ارزنده جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در نیروی هوایی ارتش، از درگاه خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تأییدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی را خواستارم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک روز ارتش و نیروی زمینی ۱۴۰۳ + متن ادبی، پیام و عکس
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری به اسماعیل هنیه