Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین سال صدور نامه تاریخی حضرت امام در جهت تدوین تاریخ انقلاب، مرکز اسناد انقلاب اسلامی طی فراخوانی، از نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف دعوت کرد، داده‌ها، اطلاعات و دستاورد‌های چهل ساله خود را جهت ثبت در تاریخ در اختیار این مرکز قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این فراخوان آمده است: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و همزمانی آن با سی امین سالروز صدور نامه راهبردی امام خمینی مبنی بر رسالت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در تدوین تاریخ انقلاب، فرصت مغتنمی است تا با مستندسازی و تجمیع داده‌های تاریخی مختلف، گامی بلند در عرصه صیانت از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی برداشته شود. علاوه بر این دستورات مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالیان اخیر مبنی بر همکاری مراکز و نهاد‌های اسنادی با این مرکز اهمیت این موضوع را مضاعف می‌کند.

اکنون که در آستانه جشن با شکوه ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، به منظور تحقق منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، نگارش تاریخ حماسه‌آفرین و پرافتخار انقلاب و جمهوری اسلامی اهمیتی مضاعف می‌یابد.

از این رو، مرکز اسناد انقلاب اسلامی به عنوان پیشتاز عرصه حفظ و حراست از تاریخ انقلاب، از همه نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف اجرائی، نظامی، انتظامی، فرهنگی، علمی، مطالعاتی و راهبردی دعوت می‌نماید با احساس مسئولیت انقلابی، این مرکز را در جمع‌آوری داده‌های مورد نظر در قالب عکس، فیلم، صوت، سند، تاریخ شفاهی و ... به جهت ثبت در تاریخ یاری نمایند. بی‌شک با همکاری مشترک و تجمیع بسیاری از این داده‌ها به عنوان اسناد ماندگار، خدمات ارزنده‌ای به جامعه محققان، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و به ویژه نسل‌های آینده این انقلاب ارائه می‌شود.

در این زمینه، نهاد‌ها و ارگان‌های اجرایی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۶۹۳۶۰۷ و ۲۲۲۱۱۱۹۴ تماس بگیرند یا از طریق سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نشانی www.irdc.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز اسناد انقلاب اسلامی چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است

حجت الاسلام رضا براتی‌زاده در گفت‌وگو با مهر در تجلیل از اقدام غرورآفرین دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش همیشه قهرمان در ارائه پاسخ دندان شکن به جنایات رژیم وحشی صهیونیستی گفت: امروز جهانیان عمیقاً دریافتند که موازنه قدرت در منطقه و جهان دستخوش تغییر و تحول شده است.

وی در ادامه افزود: در این توازن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در عرصه نظام بین‌الملل به بهترین شکل ممکن در کانون توجه افکار عمومی عالم قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در ساختار موازنه قدرت جدیدی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب در اشکال نظم نوین فعلی شکل گرفته ایران عزیزمان ثابت کرد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کارکرد او از یک قدرت برتر روایت می‌کند که مایه مباهات جهان اسلام به شمار می‌رود، بطوری که صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری در موضع انفعال و انزوا قرار داده است.

مقام عالی قضائی خراسان شمالی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی ثابت کرد که یک ابرقدرت جهانی است که می‌تواند در تمامی در بزنگاه‌های مهم و تاریخی معادلات و محاسبات را بر هم بزند
دوست و دشمن یقین بدانند این یک نکته عطف در تاریخ است که تا مدت‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.

کد خبر 6078762

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • ضرورت تلاش نهاد‌های حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • تبیین دستاورد حوزه‌های علمیه نیازمند تقویت اطلاع رسانی است
  • ۷ دستاورد حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ این پنجه‌ شیر بر پیکر منحوس ظالمان بود
  • ۷ دستاورد حمله موشکی جمهوری اسلامی به سرزمین‌های اشغالی/ این پنجه‌ شیر بر پیکر منحوس ظالمان بود
  • فراخوان اعزام مشمولان به خدمت سربازی در تاریخ اول اردیبهشت