Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: 80 درصد دانش آموزان این شهرستان در فعالیت های قرآنی مشارک دارند.

محمد شهبازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 24 هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که بیش از 19 هزارو 200 نفر در فعالیت های قرانی مشارکت دارند.
وی بیان کرد: این دانش آموزان در زمینه قرائت، ترتیل، روان خوانی، روخوانی، تجوید، صوت و لحن مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: 10 هزار دانش آموز گچسارانی در سال گذشته در مسابقات نهج البلاغه و مسابقات قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت کردند.
شهبازی ادامه داد: از میان کل شرکت کنندگان در مسابقات قرآن و عترت بیش از 313نفر رتبه اول تا سوم شهرستانی را کسب کردند.
وی تصریح کرد: از این تعداد 37 نفر به مرحله استانی و کشوری راه یافتند.
شهبازی اظهار داشت: علاوه بر برگزاری مسابقات قرآنی فعالیت های فرهنگی دیگر مانند برگزاری محفل انس با قرآن، کلاس های حفظ و قرائت قرآن، جشنواره های قرآنی و مواردی از این قبیل به عنوان فعالیت های فوق برنامه فرهنگی در طول سال تحصیلی انجام می شود.
وی گفت: افزایش باورهای دینی، تقویت انس با قرآن و اهل البیت(ع) و انتقال مفاهیم قرآنی رسالت و هدف برگزاری این برنامه هاست.
شهبازی ابراز کرد: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 40 باب آموزشگاه این شهرستان محفل انس با قران برگزار خواهد رسید.
265 مدرسه با یک‌ هزار و 200 کلاس درس در شهرستان گچساران وجود دارد که در این مدارس بیش از24هزار دانش اموز مشغول تحصیل هستند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانش آموز فعاليت قراني گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان